![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2008 Locatie: harlingen Leeftijd: 50
|
Eric, Onder de tape strepen komt een ander kleur? Gelukkig issie wel paars........ Komt er zeker strak uit te zien!! gr. Arnold
__________________ I will not be impressed with technology until I can download food from the internet. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
Vandaag leuk vaarvijvertje uitgezocht, incl bergingsboot, zo kom je ze zelden tegen... Prijsvraag: in welke stad ligt deze schilderachtige vijver.
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
| Citaat:
Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. | |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Vroeger een eiland in de Zuiderzee... Ik vond het wel een aardig kiekje met de reddingsboot voor het grijpen. t Zal niet de eerste keer zijn dat ik een duiker inhuur
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Nu het dicht bij huis lijkt te zijn, ben ik nog benieuwder. Ziet er uit als een leuk plekje om met een wat snellere boot te varen.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Ja, die roeiboot is niet de snelste meer... ik schat zo in dat dit watertje prima is voor snelle elektro cats, riggers en mono's (<120kmh).
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Urk. Afgelopen zaterdag zijn we er even een visje wezen eten en de toerist uithangen. Stukje nostalgie, historie. En nog steeds belangrijk voor de visvangst. On topic: Nog even bijgespoten, edoch, ik heb het idee dat de spuitverf erg snel loslaat. Er zit primer op (speciale kunststof-primer) en de hechtlaag is voorgeschuurd (wetsanding, korrel 600). Wie heeft er een tip om de hechting te optimaliseren?
| | |
| | #43 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 juni 2011 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 31
|
Volgens mij is die kunststofprimer (die van Motip toch) vooral voor ABS etc. Niet voor CF/Epoxy in ieder geval... Maar of dat je probleem is... Ik weet het zo niet. Mijn glasvezel/polyesterprojectjes (voor de auto..) deed ik in ieder geval afwerken met standaard Motip Primer, evt. gevolgd door spuitplamuur en dan gewoon de lak er op. Voor zover ik me kan herinneren bleef dát prima zitten. |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Waar precies op Urk? Wat betreft de boot, ziet er lekker opvallend uit. Was de temperatuur wel goed tijdens spuiten? Geen condensvorming op de romp?
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Bij 't Noorderzand. Maar Urk heeft meer te bieden als vaarwater; prachtige vergezichten, monumenten, stadsgezichten en erg gezellige visrestaurantjes
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |