![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 maart 2010 Locatie: belgie
|
ik heb van een vriend een nikko island cruiser gekregen die kapot is (electronica) de romp is nog in perfecte staat dus zou ik deze graag maken maar ik zoek nog een motorset ervoor, hij moet niet supersnel zijn en ook niet duur welke kan ik het beste nemen? alvast bedankt zwevertje |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2008 Locatie: harlingen Leeftijd: 50
|
Hoi, Je zoekt een motorset, Mrrr welke as zit in de boot ,wat heb je nog aan electronica in de boot(servo)? Misschien een paar foto's van de boot(binnenkant, onderkant)/ as, prop etc. Dit maakt het denk ik dan iets duidelijker. gr. Arnold
__________________ I will not be impressed with technology until I can download food from the internet. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 juni 2011 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 31
|
Om alvast een beeld te geven (en om mijn eigen nieuwsgierigheid te stillen) heb ik alvast voor Zwevertje gegoegeld: Nikko Rc Island Cruiser Boat RTR nik3400 Radio Controlled Cars & Trucks http://www.nikkomania.com/supercruiser |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Het is Nikko .......... Dat betekent dus dat je alles wat er aan electronica aanwezig is eruit kunt gaan halen en vervangen. Nikko spul is niet met gewoon rc spul zoals wij dat gebruiken te gebruiken , je houdt er hooguit een motortje aan over mocht die nog goed wezen. Je moet dus iig een complete electronica set hebben (bestaande uit servo , regelaar/motor , zender en ontvanger) , mogelijk nog een nieuwe aandrijving en het dan ook nog in kunnen bouwen. Zou hem kort gezegd lekker op de kast zetten als statisch model Het werk en de spullen is zo'n bootje niet waard......
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT Laatst gewijzigd door savage .26 picco; 2 februari 2012 om 20:49 Reden: typo |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2008 Locatie: harlingen Leeftijd: 50
|
Heb net ook ff "rondgekeken" op het net........ mmmm idd leuk bootje om te zien maar ik zou er geen geld aan uitgeven
__________________ I will not be impressed with technology until I can download food from the internet. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Dan geldt nog steeds hetzelfde advies....... Zoals Arnold ook al aangaf
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
hoi ik heb nog een aandrijfset liggen van robbe 4105 met een speed 600 erop. interesse stuur me een pb mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 juni 2011 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 31
|
^^What he said.^^ Ik vind het altijd zo jammer, als mensen gelijk beginnen van "het is speelgoed, ga er nou geen geld in steken". Als je het een leuk bootje vindt, steek er dan vooral wél even wat energie in. Even als stom voorbeeld ga ik mijn eigen strapatsen even aanhalen. Kijk hier maar eens: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...speelgoed.html Zal je zien dat ook hier wordt gezegd van: Zonde, niet doen, water naar de zee dragen, etc. Ik kan je vertellen dat het een leuk varend bootje is geworden. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
Ik geloof zelfs dat de 'Flying Dutchman', ook wel bekend onder de naam 'Rigger' op dit forum begonnen is met het tunen van Nikko Bootjes en intussen is uitgegroeid tot goeroe op het gebied van combinatie 'snelheid/ water/ RC'.
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
het KAN wel hoor... en iets minder "snel":
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |