![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Ik ben bezig met mijn opa aan mijn derde modelboot. Mijn keuze was om een Wild Thing te maken van 115cm. Als motor kies ik een X-Race 25 sz (brandstof). Hier een link met meer informatie over de motor: X-race 25 Sz - Conrad Electronic - elektrische motorfietsen, elektromotor, elektromotor toebehoren, elektromotor universeel Ik zou graag willen weten wat de topsnelheid zou zijn met de 115cm Wild Thing en de X-race 25 sz. Mischien kunnen jullie me ook wel helpen met wat voor lijm ik nodig zou hebben om de bodem aan elkaar te lijmen (3,6 mm triplex). Zo word de boot uiteindelijk: http://www.modelbouw.gompy.net/wild_thing/wild.htm Wild Thing: ![]() Mvg, Steffen Laatst gewijzigd door steffen14; 10 augustus 2008 om 14:33 |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Utrecht Leeftijd: 28
|
leuk model die Wildthing, maar met deze motor zal die nog niet echt van z'n plek af komen. Voor een boot van 115cm moet je toch wel een motor van 10cc hebben wil dat een beetje gaan varen. Bovendien is de motor die je uitgezocht hebt een auto motor en is dus niet voorzien van waterkoeling, dit is wel nodig op een boot omdat je immers een stuk minder 'rijwind' voor handen hebt en water om te koelen is er immers genoeg. Ik zou zeggen kijk is in het rond voor een mooi motortje, bijvoorbeeld op marktplaats. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2002 Locatie: R'dam-Prinsenland Leeftijd: 62
|
80 > 85cm Maar maak 'm 60cm .. en doe er D E Z E motor in. Als je zelf in hout wil bouwen dan , voor 't geld wat je in houtbouw kwijt bent , koop je op eBay ook 'n epoxy-romp. Omdat dat lichter is kan je weer wél naar 80cm maar spannender is de 60cm Ik ben zelf érg weg van catamarans.. zoals D E Z E . Op het Xtreme-forum doet iemand hem weg met hardware voor 110€ > L I N K
__________________ Hen(dric)k ; Naviga FSR-V15 NL-13 Driven by CMB-RS91 Laatst gewijzigd door HendricX; 10 augustus 2008 om 17:41 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2002 Locatie: R'dam-Prinsenland Leeftijd: 62
|
Wèlnéé ......... als jij er maar gelukkig mee bent Ha ha .... met dat monster van Jacco uit Weesp zeker ???? Meezwemmen is sneller jongeheer Bradas .
__________________ Hen(dric)k ; Naviga FSR-V15 NL-13 Driven by CMB-RS91 Laatst gewijzigd door HendricX; 10 augustus 2008 om 19:43 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2007 Locatie: alphen aan den rijn
|
heej stef mischien is het handig op de berichtjes in 1 bercht te zetten een 26cc motor moet wel in een 115cm boot kunnen hoor nick,
__________________ http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ger-7-5cc.html |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| modelboot, motor, motor keuze, speedboot, wild thing |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |