![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
Bij deze een foto van een varende Mathea vii, vol in plane van halfgas naar volgas. Super! De romp schiet over het water en af en toe hoor je hoe de romp het water aanraakt. Dit keer waren er golfjes, maar die worden netjes 'gehandled' door de hydro-romp.
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! Laatst gewijzigd door eric_laermans; 14 maart 2010 om 12:33 |
| | |
| | #47 (permalink) |
|
De LiPo doet zijn werk. Het kapje is toch maar afgeplakt voor de zekerheid met schilderstape (niet mooi, wel effectief)
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! Laatst gewijzigd door eric_laermans; 14 maart 2010 om 12:30 Reden: mooiere foto's |
| | |
| | #48 (permalink) |
|
Nog een laatste impressie. Wederom niet helemaal volgas, maar 't gaat hard genoeg. De romp schiet over het water en de roastertail is duidelijk zichtbaar. Echter, de stuurinrichting zit op dezelfde lijn als de schroef, vandaar misschien iets minder spectaculair. Al met al niet slecht voor een balsa-houten modelletje van nog geen vier tientjes
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! Laatst gewijzigd door eric_laermans; 14 maart 2010 om 12:59 Reden: mooiere foto's |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2003 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 26
|
Mooie foto's en het vaarbeeld ziet er super uit! Er lijkt flink vaart in te zitten De binnenkant ziet er ook netjes uit hoor. Het lijkt me wel lastig afplakken doordat je kapje geen vlakke rand heeft, maar meteen verticaal omhoog gaat.
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite brushless, Predator rigger brushless, CR-01 Tamiya Unimog |
| | |
| | #52 (permalink) |
|
@Dirk-Jan: Met Nimh geef je met gerust hart volgas, met LiPo blijft-ie door acceleren en heb ik de neiging om snel weer een tandje terug te schakelen
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2003 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 26
|
Dat vraagt om een filmpje! Mijn geplande brushless setup met lipo wordt nu ook steeds moeilijker te weerstaan na al die goede berichten over lipo power
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite brushless, Predator rigger brushless, CR-01 Tamiya Unimog |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2002 Locatie: R'dam-Prinsenland Leeftijd: 62
|
@ Eric 2 Dingen : A : Waar is deze schitterende vaarplek ? B : Volgens mij moet jij 'n demonstratie geven in Eersel
__________________ Hen(dric)k ; Naviga FSR-V15 NL-13 Driven by CMB-RS91 |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2002 Locatie: R'dam-Prinsenland Leeftijd: 62
|
't Rutbeek / 't Hulsbeek............ hmmmmmm lang geleden dat daar in die hoek wedstrijden gevaren werden. Vandaar dat ik 't niet herkende Wél 'n beetje ver om m'n bootje uit te laten , vooral omdat ik in Apeldoorn (‡schoonouders) niks meer te zoeken heb.
__________________ Hen(dric)k ; Naviga FSR-V15 NL-13 Driven by CMB-RS91 Laatst gewijzigd door HendricX; 24 maart 2010 om 15:16 |
| | |
| | #58 (permalink) |
|
Vandaag een professionele prop uitgeprobeerd. Helaas beschik ik niet over GPS dus het blijft erg subjectief... ![]() Als de brandweer en beduidend hoger boven het water. Wat een prop al niet doet. Vorige setup 31 mm hydro-'Carbon'-prop, huidige setup X432 Octura (geslepen/ gepolijst Andy Brown).
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! |
| | |
| | #59 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Zwolle, waar anders? Leeftijd: 39
|
He Eric , Als jij je op zaterdag 3 April nog verveeld mag je wel naar Kampen komen daar geven wij een demo tijdens Sail-Kampen van 10:00 tot 17:00 zijn wij daar. Vaardemo 3 April Sail Kampen gaat door. mvg Michiel.
__________________ MHZ Drambuie on Ice Twin 112km/h , MHZ NoMercy, Tenshock Starship, DutchElectricPowerboats "pure electric power" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |