![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2009 Leeftijd: 44
|
Aan jaimy,mega heb ik geklokt met een gps geko, de tip van de 2 brothers in bussem was de as verder naar achter te leggen en dat scheelt aanzienlijk ivm met gewicht verdeling en dus ook de voortstuwing, vandaar, en het was ook een soper accu pack, groet
|
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Zwolle, waar anders? Leeftijd: 39
| Nope , je hebt daar speciale houders voor waarin je het rietje steekt daarover doe je een stukje siliconenslang en sluit het einde van het rietje af met het gekleurde dopje , zo doen wij het al jaren en het is waterdicht , kan er wel wat foto`s van maken morgen weet je gelijk hoe t moet en misschien heeft Jan al wel wat in zijn archief staan .
__________________ MHZ Drambuie on Ice Twin 112km/h , MHZ NoMercy, Tenshock Starship, DutchElectricPowerboats "pure electric power" |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
| ja ja , moet wel een oogje in het zeil houden he, je houd niks voor mij verborgen
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 58
| Citaat:
Zelf gebruik ik een opschroefbare verenstalen antenne, de draad van de ontvanger wordt ingekort met de lengte van de antenne. Ik heb mijn rompen dus ook 100% waterdicht afgeplakt. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 november 2008 Locatie: Zwevegem, Belgie
|
dus als ik de antenne inkort van die ontvanger en als de lengte van het afgeknipte stuk even lang is als de antenne van de boot dan komt het goed? ![]() Citaat:
| |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 22 oktober 2003 Locatie: amsterdam Leeftijd: 24
|
ja totale antenne lengte moet altijd gelijk blijfen . dus als je opschroef spriet 30 cm is moet je 30 cm van de ontvanger antenne afhalen. dit geld alleen bij 27 & 40 mhz ontvangers. bij 2,4ghz blijfen de antennes vaak gewoon in de boot. af en toe brengt iemand de 2,4ghz antenne naar buiten door een rietje. dit is alleen als de boot full carbon is.. |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 november 2008 Locatie: Zwevegem, Belgie
|
de ontvangerantenne is 23 cm dus als ik die in de boot laat liggen krijg ik geheid storing met mijn voedingskabels e.d of snap ik het dan niet. Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Zwolle, waar anders? Leeftijd: 39
|
Niet moeilijk doen hang m uit de boot dmv een rietje , hoef je niks te korten en geen storing plus je ontvanger blijft inzetbaar op andere rc modellen .
__________________ MHZ Drambuie on Ice Twin 112km/h , MHZ NoMercy, Tenshock Starship, DutchElectricPowerboats "pure electric power" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| bootje, dragstar, graupner, iii, lipo |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |