![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2008 Locatie: harlingen Leeftijd: 50
|
Hoi, Ik ga in mijn Arowana met dezelfde motor varen op 4s maar dan met een (om te beginnen) een 37,5 mm prop. Heb alles een beetje gevolgd maar is het(in jouw geval) niet verstandiger om met een iets kleinere prop te beginnen?(dan 45 mm) gr. Arnold Laatst gewijzigd door arnold; 26 november 2009 om 21:34 |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 november 2008 Locatie: Zwevegem, Belgie
| Citaat:
ik sta open voor suggesties ik ga er zoiezo een stuk of 6 kopen ik ben trouwens een rookie wat boten betreft dus ik gok ook maar alles weet niet eens dat als alles hier op tafel ligt of ik het allemaal wel goed gemonteerd krijg ha ha trouwens hoe groot moet de opening zijn bovenop de boot voor de vloedkamer? die is nu nog gesloten op het gat achterin zie foto Laatst gewijzigd door djrozoho; 26 november 2009 om 21:29 Reden: vergeten | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2008 Locatie: harlingen Leeftijd: 50
|
Btw, Een 3s lipo misschien deze? Heb ik ook en bevalt zeer goed voor de prijs! In het verhaal vloedkanaal (rijmt trouwens Ik kan je daar niets zinnigs over vertellen.(ben ik te nieuw voor) gr. Arnold Laatst gewijzigd door arnold; 26 november 2009 om 21:43 |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2009 Leeftijd: 44
|
Bij ons zitten 5 gaten van 15mm aan de bovenkant, het gat aan de acherkant moet echt zo groot mogelijk zijn en wat je ook kan doen is 3 kleine gaatjes in de step boren(van achter naar voren gericht,zo kan de lucht er namelijk uit als hij ondersteboven ligt)
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| bootje, dragstar, graupner, iii, lipo |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |