![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
In de opzet met de strakes is de huidige sprayrail niet meer van belang. (hèhè, eigenlijk de juiste termen..
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2005 Locatie: zutphen Leeftijd: 42
|
Volgens mij moeten we niet uit het oog verliezen dat we met een waterscooter te maken hebben . Het gaat mij er tenminste om om een hoge topsnelheid te varen met daarbij wel de bekende spins te kunnen draaien.(zonder om te slaan) Het leuke is namelijk vanuit een spin weer volop weg-speren . Met een FSR romp willen we juist de spins voorkomen . |
| | |
| | #123 (permalink) |
|
omdat het toch rot weer is en bijna alle spulletjes binnen waren en de kids met moeders op stap is , de regelaar 30A 40A piek zonde de koeling: ![]() messing buisje gebogen : ![]() de plaats op de regelaar: ![]() jasje van de regelaar eraf : ![]() buisje op een messingplaatje 0,5mm gesoldeerd voor betere warmte overdracht: ![]() ![]() op de regelaar met wat warmte geleidende pasta er tussen: ![]() nieuw jasje erom heen: ![]() de motoren voorzien van de waterkoeling :
__________________ HPI Racing : Mini Recon - Savage XS - Rally 1/8---Serpent:impact M2 4x4-Impulse-Impact | |
| | |
| | #124 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2005 Locatie: Capelle a/d ijssel Leeftijd: 19
|
hey, dat ziet er goed uit. verder kan ik het niet goed zien op de foto maar heb je de koelspiralen van de motor wel voorzien van koelpasta?
__________________ Mijn bootje: H&M X-Ray, Super mooi gebouwd door Michiel met een vleugje Hendrick en wat van mijzelf |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2003 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 27
|
Netjes gemaakt hoor! De eerste stappen zijn gezet
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite, CR-01 Tamiya Unimog, Revo brushless, Hong Nor Nexx8 |
| | |
| | #126 (permalink) |
|
update #2: weer een stapje verder, wat electronica geplaatst, en nog even schuiven met de lipo, voor de definitieve plaats. Alvast 1 kant de esc en de motorkoeling aangesloten, morgen even de inlaat maken voor de koeling.
__________________ HPI Racing : Mini Recon - Savage XS - Rally 1/8---Serpent:impact M2 4x4-Impulse-Impact Laatst gewijzigd door motorsports; 3 april 2010 om 18:32 | |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Ziet er goed uit Q. Misschien een tip, zorg dat je bij de slangaansluitingen kunt komen straks om de motoren te kunnen demonteren. Als het dek er op zit kun je niet meer bij die aansluitingen die je nu naar buiten hebt wijzen, die liggen dan onder de treeplanken.
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #129 (permalink) |
|
Van mijn kant ook weer een kleine update. De pop is namelijk weer iets verder geverfd. Er zitten nu al meerdere uurtjes in. De volgende update is die hopelijk af en dan gaan we weer verder met het herstellen en optimaliseren van de romp. ![]()
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite, CR-01 Tamiya Unimog, Revo brushless, Hong Nor Nexx8 |
| | |
| | #130 (permalink) |
|
Zo! Dat gaat opvallen op het water straks! Wordt een mooie comby met je Kawa denk ik.
| | |
| | #132 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2005 Locatie: zutphen Leeftijd: 42
|
En ik zit te wachten tot ik jarig geweest ben . Dan kan ik eindelijk beginnen . Ik kan haast niet wachten , wil er dit seizoen nog mee varen . Ik heb nog 2 nieuwe hong-kong 80A regelaars liggen . Dan hoef ik alleen maar waterkoeling op de motoren te maken . Tevens heb ik dan iets over voor andere motoren . Accu ligt ook al klaar 3S2P 4400 mAh 20C Ik moet alleen nog een watergekoeld roer bestellen . Schroeven 36mm graupner krijg ik deze week binnen |
| | |
| | #133 (permalink) |
|
Wat voor motoren heb je in gedachten? En waarom zou je ze willen vervangen? De standaard motoren zou je ook op 4S kunnen draaien, dus voor de snelheid hoef je het niet te doen
| | |
| | #135 (permalink) |
|
3S met de standaard motoren is waarschijnlijk ook het meest ideaal. Die gebruiken Lex, QRacing en ik ook op 3S
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |