![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
mvg Frederik | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2004 Locatie: Swifterbant
|
Sorry Frederik maar het is erg rustig aan het bouwfront zal ik maar zeggen. Helaas kan ik nog geen nieuwe vorderingen melden. Maar zodra er nieuws te melden is, dan doe ik dat hoor. Dat rottige werk ook altijd Groeten Norwin |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Nou, na zes weken toch maar weer aan de slag gegaan. Het bodemplaatje opnieuw gemaakt en dit ziet er wel weer prima uit. Alleen jammer dat de volgende fout in de tekening nu aan het licht komt. De poten waar de cilinders op rusten zijn te kort en dus kan de krukas zijn slag niet helemaal maken. Morgen maar weer wat langere poten maken en afwachten wat de volgende verrassing zal zijn. Franse tekeningen, franse slag zal ik maar zeggen ![]() ![]() Groeten Norwin |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2005 Locatie: Somewhere
|
Ik heb net de pootjes even opgemeten, ze zijn 33mm tenminste totaal incl ringetjes. Zonder ringetjes zijn de pootjes 32mm. Ik heb echter het idee dat de krukas niet in proporties is, de slag lijkt me wat groter (?) Zou dat ook niet het probleem zijn geweest van de grondplaat ? |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Met grote vrees, vrees ik da ik je gelijk moet gaan geven ![]() .Ik ga zo maar even wat nameten en als het inderdaad in de krukas zit dan ga ik die maar nog een keer maken en dan heb ik zo een bodemplaatje over Groeten Norwin |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Kijk dat is nou een kwestie van doorzetten en leren van je fouten Norwin ik blijf je volgen want na de boot die ik nu aan het bouwen ben wil ik ook aan een stoom machientje beginnen (ik heb zelf weinig ervaring ) groeten en succes, Brandaris |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |