![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| ![]() Keteltje in de laatste fase Peilglas de echte dus En het Hout bekleding en een goede manometer dan nog De veiligheid die er opzit is zo.n plof vieligheid dus http://video.google.nl/videoplay?doc...72819028274844
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 6 december 2010 om 21:15 |
| | |
| | #81 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 september 2005 Locatie: Geldrop Leeftijd: 39
| Citaat:
wordt lid van de stoomgroep op stoomgroep Nienoord en je hebt de beschikking over enorme Know how van de leden en mag je gebruik maken van de werkplaats.
__________________ Als ik nu zit, hoe kan het dan aan mij liggen.... ? | |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2004 Locatie: Swifterbant
|
@ Peter, hoezo in de leer gaan? Het is geen raketwetenschap hoor. Gewoon met een eenvoudige tekening beginnen en rustig aan een beetje ervaring opdoen. En als je er niet uitkomt zijn er altijd leden die je tips zullen geven. Gevraagd en ongevraagd .Zo en nu maar eens kijken wat ik nu ga maken. Heb nog een incomplete Stuart D10 liggen, een tekening van een pijpenbuigertje. Lijkt me erg handig. Of toch maar eens een ketel afbouwen. Of de NOKS is ook een leuke machine. Iemand suggesties, ik kan even niet zo goed kiezen Groeten Norwin |
| | |
| | #84 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Citaat:
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! | |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2004 Locatie: Swifterbant
|
Hoi Baggeraar ik denk dat je me niet helemaal hebt begrepen. De tekening van een pijpenbuiger heb ik al liggen. En het lijkt me erg handig om zo'n apparaat te hebben staan Hopelijk ben ik nu een stuk duidelijker ![]() Groeten Norwin Hierbij de link naar een tekening van de NVM Informatie NVM-tekening Voor de bouwers die hier misschien ook interesse naar hebben. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |