![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 november 2006 Locatie: dordrecht Leeftijd: 52
|
beste mensen zie hier dat er nog steeds mooie stoom machines gemaakt worden had het idee dat het beetje uit de tijd was en nog voor enkele liefhebbers was weg gelegt heb een tijd geleden een hoop materiaal verzameld met het idee een machine te bouwen maar denk dat het toch niet echt mijn ding is en zeker niet in de mate zoals het hier getoont word nu komt mijn vraag : is het nog zinvol dit materiaal te koop te zetten betreft koperen pijp voor ketels van klein tot best groot voor mijn beleving dan daar ik zelf toch geen ketels meer ga bouwen en er mischien nog interesse is wil ik het nog even bewaren mocht er nog iemand zijn die wat zoekt laat maar horen ben nu de gehele berg aan het uitzoeken en op ruimen als ik verder geen reacties krijg weet ik er wel een adres voor maar denk zelf dat het indien er nog gebouwd word er best wat tussen kan zitten dus hoor graag van jullie groetjes henk
__________________ mercedes 1:5 tamiya 1:10 happy hunter sea commander typhoon ar.drone |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2005 Locatie: Geldrop Leeftijd: 39
|
Het is zeker zinvol metalen te koop aan te bieden voor onder andere stoom hobbyisten. wat heb je aan koperbuis te koop ? ik ben namelijk nog op zoek naar een aantal maten en lengtes. groet, John
__________________ Als ik nu zit, hoe kan het dan aan mij liggen.... ? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
hoi mannen heb nog enkele diameters liggen welke maten dit zijn horen jullie binenkort zal dat hier wel kenbaar maken al bedenk ik me net dat ik het via de koop ..moet doen hoor wel als het anders moet kan evetueel ook via een pb denk ik kwam ook nog aluminum tegen rond en diverse diameters alleen geen grote stukken denk 10 cm zal alles eens in een lijstje zetten maar het idee dat het inderdaat voor de hobby zonde is om weg t e brengen en anderen er weer dik voor moeten gaan betalen dus word vervolgt groeten henk
__________________ mercedes 1:5 tamiya 1:10 happy hunter sea commander typhoon ar.drone |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Ik denk als dat Henk zijn duimstok kwijt is. ![]() Het lijkt wel het brabants kwartiertje zeg maar Veel beloven en weinig geven doed menig GEK in vreugde leven ![]() mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 28 maart 2011 om 08:41 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
beste heer van gent niet de duimstok kwijt maar wel een berg tijd hahahaha dit raak ik meestal door de week kwijt maar goed ben nog druk bezig met het uitzoeken cq opruimen inmiddels al 3 stukken verkocht nu weer 2 koperen stukken tegen gekomen 66mm buiten werks 61 mm binnen werks 1 x 250 mm lang en 1 x 450 mm lang tevens nog aluminium in deverse maten schijven van 105 mm dia 32 mm dik en stukjes 25 mm en 30 mm betreft stukjes van 60 mm tot schat 100 mm laat maar horen hoe of wat groeten henk
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |