![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
En dat kan je niet hebben bij een schip. Dat moet jij toch wel weten he mvg Frederik Waarom moet jij alles lezen Speelt praktijk bij jou geen rol dan
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 23 juni 2011 om 19:28 | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2005 Locatie: Geldrop Leeftijd: 39
|
Eric is een 3 cilinder occilerende machine. Maar kan niet zien of dat die dubbel of enkelwerkend is. boring 8 slag 20mm....
__________________ Als ik nu zit, hoe kan het dan aan mij liggen.... ? |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| He Thijs ik v reet je niet op hoor Maar zou het wel fijn vinden als je op mijn commentaar antwoord gaf van wat ik je heb geschreven in zake mijn vals te beschuldiogen wat denk je daar dan van ![]() mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2004 Locatie: Swifterbant
|
Hoi Thijs waarom stel je je vraag niet hier, Stoomgroep Holland :: Index Er zijn hier genoeg bouwers die ook weten waar ze over praten. En je niet als een klein kind behandelen zoals sommigen dat wel eens willen doen. ![]() Succes met je stoommachine. Miijn eerste machine was de Dreumes van stoomgroep holland en die kan ik je zeker aanbevelen vooral omdat er heel veel technieken duidelijk worden uitgelegd. Groeten Norwin |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |