![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2011 Locatie: Dalfsen Leeftijd: 43
|
Even een leuk verhaaltje: mijn echtgenoot sloot in het donker de rode en de zwarte draad aan op de accu en voilá: de Smit Rotterdam werd een onbedoelde stoomboot! Nu wordt het een statisch model. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Weer een bewijs als dat een schip vrouwelijk is Ze veranderen nog wel eens Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
De volgende keer een zekering?
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo of stekkers die je niet verkeerd om kan aansluiten gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
U had beter kunnen wachten tot Oud en Nieuw !!!!!! Dan was de tijd beter geweest Mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Er zijn wel leukere dingen om in het donker te doen... Druk op "quote" voor het antwoord en maak de tekstkleur van wit weer zwart (sorry dat het zo omslachtig is, maar zo te zien zit er geen "spoiler" functie op dit forum): bijvoorbeeld een bioscoopje pakken. Geef toe, je dacht aan wat anders... Edit: Ik hoor net dat even de tekst selecteren met de linkermuisknop sneller werkt...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... Laatst gewijzigd door Indoorvlieger; 15 december 2011 om 15:31 | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 mei 2008
| Citaat:
__________________ www.modelbouwvereniginggoes.nl | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
Stevo
__________________ | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Als je met melk en een kroontjespen op wit papier schrijft ! En je verwarmt dat met een kaars Dan word de melk bruin en kan je het lezen Geinig he Probeer maar uit mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 15 december 2011 om 19:02 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |