![]() |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 juli 2003 Locatie: hengelo Leeftijd: 54
|
Het is Vrijdag 04-juli en mijn stoomsloep is van de bovenkant ook dicht beplankt, nu nog alle zijkanten bijwerken en dan alles mooi glad schuren. ![]() En natuurlijk heb ik ook even gekeken of mijn stoomketel die op de test plank staat past Volgens mij komt dit wel goed nog wat aanpassingen maken,maar dat is voor later.
__________________ Kijk ook eens op www.KRmodelbouw.nl |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Guest
|
Hoi Klaas ik ben net terug van vacantie en zie dat het hele stoomgebeuren binnen onze club steeds groter word ik volg het met grote intresse en probeer er wat van op te steken.Zoals ik hier zie ben ij ook al ver gevorderd met je stoom sloep. Veel succes en tot ziens. G.M.C.tje. Frits. |
|
| | #35 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 juli 2003 Locatie: hengelo Leeftijd: 54
|
Ben nog even bezig geweest met de zit plaats voor de passagiers (zie de foto's) ![]() ![]() Ik heb vandaag de poriënvuller binnen gekregen ,dus nu kan ik mijn boven dek verder afwerken PS - Ik zoek nog mooie figuren voor mijn Stoomsloep hoogte ± 15cm of schaal 1:12
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat: ![]() Komen die zit banken zo hoog te zitten nee toch ![]() Die komen toch zeker wel in de boot mvg Frederik
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Hallo F.v.Gent De stuurman staat op het achterschip waar ook de zitplaatsen zijn en, voor de stuurman in het ruim, staat de stoommachine met ketel. Maar ik heb er nog wel een foto van gemaakt, zodat je beter beeld krijgt Je moet indenken dat in het midden van de banken aan de rand van het ruim nog een stuurkolom komt te staan waar de stuurman achter staat
__________________ Kijk ook eens op www.KRmodelbouw.nl Laatst gewijzigd door K.Rodenhuis; 20 juli 2008 om 12:38 |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Nu ik mijn Stoommachine en de ketel los van de demo plank heb staan, omdat ik ze op een definitieve trespa plaat wil bevestigen, heb ik gelijk mijn nieuw peilglas met 5mm glas en aftapkraan gemonteerd. Deze heb ik met wat hulpstukken en draai/tapwerk naar de zijkant verplaatst. (zie foto,s) Voorheen ![]() Nu ![]() De laatste foto staat hun beetje scheef omdat de ketel op de bank staat, geen ideale plaats om een foto te maken heb ik gemerkt
| | |
| | #39 (permalink) |
|
[QUOTE=K.Rodenhuis;960868]Nu ik mijn Stoommachine en de ketel los van de demo plank heb staan, omdat ik ze op een definitieve trespa plaat wil bevestigen, heb ik gelijk mijn nieuw peilglas met 5mm glas en aftapkraan gemonteerd. Deze heb ik met wat hulpstukken en draai/tapwerk naar de zijkant verplaatst. (zie foto,s) Wat is was daar het nut van ![]() Daar win je volgens mij echt geen ruimte mee. Dus begrijp ik dit even niet hoor mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #40 (permalink) | |
|
[QUOTE=F.van.Gent;960879] Citaat:
Als je deze foto ziet is de ruimte tussen de kijkglas en de machine erg krap en nu ik daar ook nog een aftap kraan aan zit kan ik deze als die achter de machine zit niet bedienen van daar dat ik hem naar de zijkant heb verplaats
__________________ Kijk ook eens op www.KRmodelbouw.nl | |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Oh op die manier Ja want ik dacht al wat is hier het nut van Maar ik denk als dat je die aftapkraan wel niet zult gaan gebruiken hoor Maar dat zijn mijn gedachten dan hoor Mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
Klaas
__________________ Kijk ook eens op www.KRmodelbouw.nl | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb dat nergens geschreven hoor ![]() mvg Frederik
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Hengelo Leeftijd: 67
|
Nee Frederik,dat heb je ook nergens geschreven,maar Klaas voerde het aan als of wij zouden gaan denken dat hij scheef zou staan. Gr.Joop
__________________ in bezit;X-craft,MTB-794,Tiger I,stoommachine met stoomketel. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |