| | | | ||||
![]() |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
@ Rob ik heb me de eerste dag ook niet verveeld, had toen geen tijd meer over voor de modelbouwtent. Ik hoorde 's avonds pas dat ik er toch nog naar een Clyde Puffer moest gaan kijken en toen vertelde jij dat er achter de tent in het gebouw ook nog stoom was. Heel interessant, ook heel leuk die huizenbouw en niet te vergeten de 7Provincien met alle bijbehorende details schaal 1 op 70. De koffie was inderdaad heel goed te drinken. Baggermuseum ben ik jaren terug geweest en heb toen heel veel fotos gemaakt om dat ik de lijntjes op het algemeen plan niet met het dekplan kon combineren. Met wat 3D info lukte het wel om de hoofdbok van mijn molen te construeren. Ik weet nu tenminste waar ieder lijntje en stippellijntje op tekening voor dient. (nu de bouw nog). Van de maand was ik er ook nog, maar van onderlossers vinden ze geloof ik dat die er niet bij horen, had ik niets aan. @ Willem Die molen ken ik wel, ook daar heb ik 3D info vanaf kunnen halen, maar die bak lijkt natuurlijk helemaal niet op mijn zelfvarende baggermolen. Wel mooi dat ze deze zo kunnen bewaren.
__________________ Op de werf: onderlosser ; baggermolen Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #17 (permalink) |
|
dort in stoom , dit jaar eens de kans gehad het geheel te bekijken wisten dat het een stuk anders en kleiner zou worden en dat ze uit de donkere hallen gingen ,maar zoals altijd een aardige opstelling . klein punt van kritiek dat gemeente dort een modelbouw club uit Dordrecht die bijna bestaat uit alleen stoom leden ,die er kosteloos jarenlang heeft gestaan niet uitgenodigt heeft vind ik beetje raar wel handelaren neer zetten en een zo ruim mogelijke opstelling maken is voor mij weer wat nieuws voorheen stonden de hallen goed vol nu weinig stoom modelen welleuke clubs die er stonden hoor heb me prima vermaakt we weten hoe de organisatie werkt ,ben er zelf wel blij om dat we er dus niet aanwezig waren . heb nu de kans gehad om zelf het rondje stoom te doen en alle indrukwekkende machines te mogen aan schouwen .varen trein etc normaal zat je dus 2 dagen in het donker .maar ja had een ieder er voor over denk wel dat de leden als er een volgende keer zou komen zullen passen gelukkig ben ik op zaterdag geweest met een perfect weer en flinke stoom wolken en heb veel respect voor de mensen die door de gehele stad stonden met al hun mooi spul . ben nog enkele leden tegen gekomen die er zichtbaar van genoten. en nog maals was blij dat ik nu zelf een rondje kon doen en uiteraard de modelen heb kunnen zien want er is erg veel mooi spul
__________________ mercedes 1:5 tamiya 1:10 happy hunter sea commander | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |