![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2004 Locatie: Perk - Belgie Leeftijd: 40
|
'k weet niet of het mag hier, maar ik wou toch even delen dat het binnenkort Dort in Stoom is : Dordt in Stoom Er is ook een modelbouw deel en een hoop 1:1 stoomboten en machines. Indien het weer het toelaat, ga ik zeker eens een kijkje nemen. Patrick
__________________ http://verretdeprest.be/ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2005 Locatie: Somewhere
|
Vanaf morgen in Leek. ![]() Evenement Wanneer: 01.05.2008 - 04.05.2008 | 09.30 h - 17.30 h Titel 35e Stoom- en modelbouwdagenWaar: Familiepark Nienoord Leek - Leek Laatst gewijzigd door BigBoat; 30 april 2008 om 23:41 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Zijn er nog mensen die als deelnemer naar Dordt gaan? Er is helemaal niet te vinden wat er allemaal in de modelbouw hal te zien is! Wie weet er meer?
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Lijkt erop van niet. Jammer, grote stad en geen modelbouwers?
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 51
|
Ik ga zondag ook kijken. Is veel te zien als full-scale maar weinig als model. Ik was er 2 jaar geleden en er was 1 hal met echte modelbouw, van alles wat en ook veel modeltreinen (elektrisch dus). Een andere hal stond aangegeven als modelbouw maar was meer een speelgoedhal voor de kinderen. Het modelbouw gedeelte is dus klein vergeleken met echte (stoom)modelbeurzen als Goes, Rijswijk en Arnhem. Toch is het leuk om eens te kijken (en te ruiken). Groeten Willem
__________________ Op stapel: Nautilus (Jules Verne) sub. Hangar: TigerMoth, MPX Gemini, Clouds Fly, Demoiselle, Lazy Ace, Stampe SV4C-G |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Dank Willem, je ziet het je bent de enige met interesse voor Dordt. Ik zelf denk dat ik alleen maar naar de grote dingen ga kijken. Voor de modellen ga ik wel naar een andere dag of beurs. De opendag op Alblasserdam en Ridderkerk geeft volgens mij meer beeld dan dordt.
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 39
|
Ik ga zaterdag vroeg naar Dordt vanuit Amersfoort, dagje stoken op de Volharding 1
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2008 Locatie: Petten Leeftijd: 21
|
Puffin, Zaterdag stoken?? Ik zal eens kijken of ik mee kan met de Volharding!! Heb Woensdag namelijk meegevaren met de Noordzee. Toen heb ik ook geholpen met stoken en van alles een beetje.
__________________ Gr, Koen Geniet! Maar drink met mate! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Dat klopt, Tussen tankstation-Moret en Dupont de Grevelingen weg in, aan het einde is rechts de show.
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Zo de eerste dag is een succes geweest. heel veel mensen en mooi weer. Grote stoom bootjes weer genoeg. En ook buiten de modelbouwtent op de kade hier en daar wat modelbouw. Alleen voor mij als baggeraar niet iets wat me kon boeien. Sorry dat ik het zeg : alleen maar van die slepers waar er tientallen van zijn. Zelfs een vaarbak met 1 bootje in bedrijf. En een leuke kraan, maar ja als het niet beweegt. . . . . . Wie is er in de tent geweest??? Wat staat daar allemaal?
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 51
|
In de tent heb ik niet veel gezien wat al niet op andere beurzen gestaan heeft. Maar in de haven stonden veel mooie modellen van traction engines onder stoom, schaal van 1:6 t/m schaal 1:2 dus veel moois. En natuurlijk full scale traction engines, walsen, stoomauto's en schowmans engines. Natuurlijk ook veel boten. En heb je de Friesland niet gezien? Die stoom baggeraar was ook in werking! Groeten Willem
__________________ Op stapel: Nautilus (Jules Verne) sub. Hangar: TigerMoth, MPX Gemini, Clouds Fly, Demoiselle, Lazy Ace, Stampe SV4C-G |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juli 2009 Locatie: spaarndam
|
Hoi Baggeraar. Was op de eerste dag maar naar de modelbouw tent gekomen in Dordt. Volgens mij vond je de tweede dag wel gezellig en interesante boten.(de koffie was lekker) Je kan ook naar het baggermuseum gaan.Grt Rob
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |