![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Ik had kogellagers gebruikt wil niet heel goed Kantelen toch te veel op een korte afstand. Glijlagers is veel beter. De klauwtjes voor de platen tegen elkander te duwen werd toch wel wat te klein Gelijke tand wielen was ook geen sukses Heb nu twee grote en twee kleine Verhouding 1:2 Maak in toeren voor dit geval niets uit De motoras en de schroefas blijven toch gelijke toeren houden dus ik zou zeggen even wachten op foto.s he Het eerste begin is exact het zelfde Dus die staan er dan al op mvg Frederik niet getreurd gewoon verder gaan he (overnieuw) dus
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 17 juni 2008 om 17:52 | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| ![]() En dan is dit op het pasmaken na het resultaat Dus even pasvijlen en niet bij Want dan word het weer te klein he mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19
|
en is er al een update van de keerkoppeling erg leuk dat een BREVO wordt nagemaakt ik vaar met scouting metn een industrie diesel motor en een brevo koppeling mvg gerwin
__________________ aan loef loden en gissen aan lij kotsen en pissen |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
Te druk met andere zaken Schroefassen maken stoommachine gebouwd Nu weer een speciale veiligheid makenEn nog zo wat van dat gedoe mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Achlum - Friesland Leeftijd: 61
|
Hoi Wittekoek, Dat scoutingschip met Industrie en Brevo, 2 cilinder Industrie 80 pk, ex Heen en Weer, nu FRAM? groeten, Paul
__________________ The Eagle sails on! KISS = Keep It Stupidly Simple. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |