![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Nadat mijn stoommachines af zijn. En afgeleverd aan ???????????? Wil ik nu proberen: een echt werkende keerkoppeling te bouwen. Systeem Brevo . Of het lukt is nog een hele groooooote vraag hoor Maar dat zien we t. z. t .dan wel. Als het niet lukt heb ik het toch geprobeert he mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2003 Locatie: raamsdonksveer Leeftijd: 46
|
Hoi Frederik Mijn vader heeft nog een brevo keerkoppelling gevaren. Die stond achter een bolnes
__________________ Groetjes Huub _________________________________ VERVOER OVER WATER DE JUISTE WEG |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 december 2004 Locatie: Nijverdal Leeftijd: 44
| Citaat:
Blijf dit draadje ook zeker weer volgen. Gr Roland.
__________________ Happy Hunter (1:50) in aanbouw, Retriever (1:50) in de ijskast, Tussendoortje Tamiya PT-15 RC (1:72) | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2007 Locatie: Dieren Leeftijd: 35
|
Dit word ook een uiterst interessant draadje om te volgen! Als het gaat lukken (en dat denk ik toch wel) dan moet er natuurlijk nog wel een motor voor.
__________________ Vervoer over water, de juiste weg! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2003 Locatie: Den Haag Leeftijd: 74
|
Dit zal zeker wel gaan lukken, en de kunsten van de Heer van Gent kennende komt dat best goed! Tenslotte is het mij uiteindelijk ook gelukt, al was dat na een enorm aantal knopen verder! ![]() Deze is minder compact dan die in de Ionia en deze is iets anders van uitvoering, maar het principe is gelijk. Groetjes Hans.
__________________ een dag zonder hobby is een dag niet geleefd! Een half ons geluk doet meer dan een kilo wijsheid! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2007 Locatie: Dieren Leeftijd: 35
|
Hans, dat ziet er toch prima uit? Het is mischien niet compact (die Kuipers achter de Brons was bijna kleiner
__________________ Vervoer over water, de juiste weg! |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Nou: eigenlijk voor een brandstof motortje Marc . Maar eerst maar eens kijken hoe of dat het allemaal gaat hoor. ![]() Kan er nog geen zinnig woord over uitbrengen . Mvg Frederik
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2005 Locatie: Rozenburg Leeftijd: 34
|
Een Brevo nabouwen.... Dit vind ik een prachtig onderwerp en zal ik zeker volgen. In mijn boot (de echte) staat een Stork Ricardo met, juist ja, een Brevo koppeling. De motor doet bij mij 650 toeren en de koppeling heeft een vertraging van 1:2,5. Nu nog een miniatuur Stork..... |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
maar jouw koppeling zal wel een hydraulische zijn Olie druk dus Zo had ik heeeeeeeeeel vroeger een Reintjes in lijn met 1:3 vertraging Wat ik nu probeer te bouwen is een ouderwetse BREVO Hand bediening en alles geheel open en bloot zeg maar Mvg Frederik
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |