![]() |
| | #18 (permalink) |
|
Hey, hoe staat het met de motor?
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2005 Locatie: Geldrop Leeftijd: 39
| Ik denk dat Rene het een beetje druk heeft met de afbouw van zijn locomotief Laatst toen ik bij hem op bezoek was stond de lok op de werkbank, bijna gereed maar nog geheel ongeschilderd. En hij wil deze lok af- en rijdend hebben met de stoomdagen in Leek komende hemelvaart. De motor stond destijds netjes op een tafel in de woonkamer..... Hij zoekt nog naar keramische buisje 4mm uitwendig, gat 1mm om bougies van de maken. wellicht weet iemand een adresje ? Locomotief is trouwens geen kleintje, ongeveer schaal 1:5 trekt met gemak 4 a 5 bakken met volwassenen (circa 6 tot 8 volwassenen per bak).
__________________ Als ik nu zit, hoe kan het dan aan mij liggen.... ? |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
respect!! Is eigenlijk alles wat ik zeggen kan
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Ik vraag mij eigenlijk af aan wie je dat vraag Want er is er nog een die een 12 cylinder motor bouwd hier op het forum hoor
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
Marco
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Aangezien Rene Witteman de topicstarter is... lijkt het mij voor de handliggend dat de vraag gesteld wordt aan deze gene en niet aan iemand anders die toevallig ook met eenzelfde project bezig is..
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Ohw, wilt u nog een reactie plaatsen in m'n topic..? http://www.modelbouwforum.nl/forums/...uwproject.html ![]() @ Rene, kun je een tip van sluier oplichten hoe de motor verder gebouwd gaat worden? Kun je delen van de motor zo aanschaffen of is het de bedoeling echt alles zelf te maken? Zo'n 12 cilinder is een geweldig mooi project die pas helemaal af is je em in de fuselage van een Spitfire e.d. plaatst, waar of niet?
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 september 2005 Locatie: Geldrop Leeftijd: 39
| Citaat:
Het enige wat er te koop is zijn de stukken materiaal die nodig zijn om het van te maken. Ik denk niet dat de motor ooit in een vliegtuig zal komen te zitten..... Rene ?
__________________ Als ik nu zit, hoe kan het dan aan mij liggen.... ? | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |