![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Ik maak mijn opduwer even elektries daar ik er voorlpig nog geen ketel voor heb De machine heb ik reeds klaar ![]() ![]() Dit worden de motorsteunen voor de fan motor auto ![]() En dit is de orgineele machine er voor Stoom dus
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 29 april 2009 om 14:12 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Hoi Frederik, Op de onderste foto zie ik 2 van die machines, heb je een produktielijn van die machine's??? En de foto van de opduwer willen we ook wel zien hoor !! groetjes, Brandaris |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ![]() zo word de motorsteun van een venmotor uit een auto Kan ik dan zo inbouwen straks ![]() En zo word het dus En hier van een andere kant
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 15 mei 2009 om 15:44 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Dit is een voorlopige aandrijving Ere komt namelijk stoom in
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
Hallo Frederik , Nee natuurlijk niet , Maar J.P. vroeg voor een foto van de HELE boot . En ik zie ook graag de gehele boot . En ze is een mooie boot . Met al haar rondingen . M.v.g. Hans
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |