![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Kruispost van hier: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-cassette.html Citaat:
Weten jullie mischien waar ik eens zou kunnen kijken? Grts, Sven
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! | |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Ben ik ook benieuwd naar... "Vroegâh" vond je die dingen overal... mijn oude doosje zijn bijna alle gereedschapjes van versleten helaas
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| |
| | #3 (permalink) |
|
Ja precies, ik had ooit een horlogemakers cassette met kruiskop en slot schroevendraaiers, maar die mankeren allemaal wel wat inmiddels. Bovendien vind ik die alan imbus L-sleuteltjes vervelend, daar had ik ook graag een draai heft aan gehad, net een normale schroevendraaier.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Stoommachines zijn een tak van de hobby waar het meeste gereedschap gebruikt wordt. Daarom vind ik mijn vraag hier niet verkeerd.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! Laatst gewijzigd door sven; 4 november 2009 om 17:15 | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
| Aangezien crossposten ook niet op prijs wordt gesteld gaat deze dicht. Hou een beetje respect voor elkaar graag. Martin
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |