![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #378 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2006 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 42
|
Hallo Jan, Ik kwam de Maarten tegen in Leeuwarden, koud en ingevroren maar wel een mooi plaatje ![]() Gr Martin
__________________ Modelbouw macht Spaß |
| | |
| | #379 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Hillegom Leeftijd: 37
|
Wat moet een man uit Spijkenisse nu weer in Leeuwarden? Ik gok iets met schaatsen? Mooi plaatje inderdaad.
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen!! |
| | |
| | #380 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2006 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 42
| William meer een samen loop van omstandigheden maar dat je hier goed kunt schaatsen is zeker. Was gisteren op de Bonkevaart en het zag zwart van de mensen en mooi ijs. Daarna nog even de stad in geweest en kwam ik de Maarten tegen en zo geschiede Gr Martin
__________________ Modelbouw macht Spaß |
| | |
| | #381 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2007 Locatie: Giessenburg Leeftijd: 59
|
Een mooie foto Martin, ik heb hem opgeslagen bij de andere foto's van de Maarten. De voorste deurtjes aan de stuurboordkant van de koelkast zijn ook gereed. Als ook de bakboord deurtjes zover zijn schiet het metaalwerk aan de opbouw al op. Groeten, Jan. |
| | |
| | #382 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: Halderbergen
|
Hallo Jan, Elke keer sla ik de stoomhoektpoic over. Dom,dom want dan mis ik dit moois! Schitterend werk alles in metaal. Mooie bewerking strak en met veel zorg gebouwd. Petje af. Sta je met dit model ook in Goes? Groeten Paul |
| | |
| | #383 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2007 Locatie: Giessenburg Leeftijd: 59
|
Hallo Paul. Bedankt voor het compliment want als ik jouw werk bekijk heb ik altijd het idee dat zoiets voor mij te hoog gegrepen is. In 2010 heb ik te Alblasserdam jouw schepen bewonderd. Ik heb niet zoveel met oorlogschepen maar zag wel het enorme vakwerk. Jouw Zwarte Zee vind ik de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. Ik ga niet naar Goes want dat weekend moet ik werken. Ik heb me wel opgegeven voor Loon op Zand. Groeten, Jan. |
| | |
| | #388 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Ik meende als dat ze in Giessen nogal wat dronken Maar in Giessenburg weten ze er ook raad mee zie ik nu Maar ja als het maar lekker is he En de genen die dat als humbrol verf zagen ![]() Zal wel aan een van die flesjes hebben gezeten mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #390 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
En dat staat ook raar he. mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 1 maart 2012 om 12:35 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |