![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2010
|
Heey mensen op dit forum, Ik ben van plan om de Heng long walker bulldog te gaan kopen. Aangezien ik nog maar net begonnen ben met rc modelbouw, vind ik het misschien nog niet echt nodig om meteen een heel erg professioneel exemplaar aan te schaffen. Ik kreeg als tip van iemand de Walker bulldog van heng long te doen, alleen zou ik graag iets meer informatie over deze tank willen. Want wat er allemaal op verkoop-sites staat, wil nog wel eens verschillen met wat het in het echt is. hier een link van de Site waar ik hem wil gaan kopen: U.S. M41A3 Walker Bulldog Smoke & Sound by: Hen Long - Hobbytrade Als er iemand is die deze tank ook heeft, en die gene heeft er info over dan hoor ik dit graag. Groet, r/c freak |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Ik wou eigenlijk een wat duidelijkere beschrijving van de tank, wat hier namelijk staat, kan ik helemaal niets mee eigenlijk: In het kort: 1:16 r/c tank Volledige besturing, ook koepel en loop Ingebouwde rookmachine Echt schieten, ook tijdens het rijden! Diverse geluidseffecten Gewicht 4,5 kg Ruim 50cm lang Complete set Accu: 7,2V 1700mAh inclusief lader Rijdt tot 60 minuten op volle accu! eigenlijk wil ik eerder info over de kracht van het kanon, hoeveel joule enz. en ook wat voor grip hij heeft, en wat voor motertje. Er staat op die site ook: hij rijdt moeiteloos over ''een'' helling, ik zou eigenlijk eerder iest willen horen als: hij rijdt over een 40% helling heen. Er staan trouwens in verschillende forums, niet alleen deze, dat veel info op die site niet klopt, ik wou daarom graag horen van mensen die ervaring hebben hoe deze tank, of andere van dit merk ze bevalt. Groet, rc freak Laatst gewijzigd door r/c freak; 4 februari 2010 om 21:02 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
De tank haalt in een windvrije omgeving 25 meter. Hij rijdt inderdaad moeiteloos over hellingen dit komt omdat de tank geen metalen loopwielen en tracks hebben. En tja wat noem je een helling? Wil jij over een bult rijden haalt ie dat makkelijk. Over de kracht van de motor kan ik je weinig vertellen, maar ik zie zelf ook niet echt in waarom dit zo belangrijk is. Tim |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
ik was eigenlijk van plan hem aan te passen, het kanon te verbeteren en misschien de motoren ook. trouwens, als ik weet wat voor motor erin zit, weet ik hoeveel kracht hij heeft, en weet ik dus ook wat voor een ik moet kopen als ik hem wil verbeteren Hij gaat hierdoor sneller, en rijdt beter. hiervoor heb ik dus iets meer info nodig dan op die site staat, maar verder bedankt voor het reageren :P heb je trouwens ook nog verdere ervaring met die tanks van heng long?? ik heb ook gehoord van iemand die hem water-proof heeft gemaak. :P groet r/c freak |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Jep ik heb zelf een Tiger (Zie mijn fotoalbum), waar ik het een en ander aan heb omgebouwd zoals: Rookmodule, betere speaker, betere vering, metalen loopwielen etc. Wil je kijken wat er allemaal op de markt is voor ombouw van Heng Long tanks? Dan kun je het beste even op www.tanktoko-apeldoorn.nl kijken. Sowieso zou ik daar je tank bestellen, Gert (De baas van tanktoko) is gewoon een goede kerel. Hij helpt je graag, en als er iets kapot is (Garantie) hoef je hem maar te bellen en hij zorgt voor bijv. een nieuw onderdeel. Tim |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ok, ik heb op die site gekeken en er is inderdaad veel aanbod aan tanks + onderdelen! Ik zit nu nog even te kijken in forums voor tips om hem om te bouwen, ik zat ook te denken aan metalen rupsbanden voor betere grip. mooie Tiger trouwens :P mooie tanks op die site trouwens, alleen staat bij sommige vrijwel geen info. Ik kijk nog wel even verder, genoeg keuze in ieder geval groet, r/c freak Laatst gewijzigd door r/c freak; 4 februari 2010 om 22:47 |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
heeft er iemand nog tips om het geluid te verbeteren van deze tank?? ik vind hem helemaal gaaf, alleen het geluid valt een beetje tegen! het gaat om de walker bulldog. ik ben bereid eventueel nieuwe onderdelen hiervoor aan te schaffen. Groet, rc freak |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2010 Locatie: omgeving Rhenen Leeftijd: 34
|
@ r/c freak; Ik heb er een iets groter luidsprekertje in gemonteerd. Het geluid is daardoor iets verbeterd..... iets voller geluid..... groeten, Jean-Baptist.
__________________ Heng Long 1:16 Walker Buldog, Traxxas 1:10 Rustler VXL, 2.4 Ghz, Nimh 9,6v 4200 mah |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| heng long, m41a3, rupsbandvoertuig, tank, walker bulldog |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |