Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Auto's en andere voertuigen (graag duidelijke topic-titels!) > Tanks / Rupsvoertuigen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 23 februari 2010, 20:22   #1 (permalink)

Standaard King Tiger van Matorro...

Hallo allemaal,

Ik ben redelijk nieuw in het wereldje dus eerst maar even voorstellen. Mijn naam is Ramon, woon in Haarlem en ben sinds een paar maanden in het wereldje van "RC Tanks" gerold.

Sinds een paar dagen ben ik er uit, mijn keus is gevallen op de King Tiger van Matorro, maar ik ben nog wel even benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze tank.

Vandaar de volgende vragen...... De eerste is of er mensen zijn die ervaringen hebben met de King Tiger van Matorro. Ik raak af en toe een beetje verstrikt in alle verhalen her en der dus kom maar op met de ervaringen.

Ten tweede ben ik ook erg benieuwd of de King Tiger makkelijk te "upgraden" is en of er ook mensen zijn die daar ervaring mee hebben.

Ik hoor graag van jullie.....

Groeten van Ramon.
Ramon74 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2010, 20:27   #2 (permalink)

timvaneert's schermafbeelding

Leeftijd: 18
Standaard

Hoi Ramon,

Niet kopen! Matorro is 10 keer niks... Ik zou is kijken voor een Heng Long tank als ik jou was, voor dezelfde prijs heb je een mooie tank + wat kleine upgradespulletjes kijk is bij www.tanktoko-apeldoorn.nl.

Groetjes,
Tim

Laatst gewijzigd door timvaneert; 25 februari 2010 om 08:51
timvaneert is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 18:09   #3 (permalink)

Standaard

Heey Tim,

Nog bedankt voor je reactie.. Toch eigenwijs geweest en een King Tiger aangeschaft..

Ik heb hem nu een paar dagen, bevalt erg goed. Gaat binnenkort helemaal uit elkaar om hem helemaal aan te passen en een nieuwe kleur te geven.

Groeten Ramon.
Ramon74 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 19:12   #4 (permalink)

timvaneert's schermafbeelding

Leeftijd: 18
Standaard

Achja, eigenwijs is ook wijs. Haha, weet je wat het met Matorro is? Als je 10 tanks zult kopen, dan doen het er 7 na een maand nog geweldig, en de overige 3 zullen het na een paar keer rijden al niet meer doen... De elektronica is nou eenmaal erg gevoelig, daarom heb ik liever Heng Long, geen simpele slecht gesoldeerde printplaat in je tank maar, gewoon een simpel besturingsysteem (RX13,14 of de RX18 ) waarin je alleen maar de kabeltjes hoeft in te pluggen en hij doet het. Ik hoop dat jou KT, het tenminste wel lang blijft doen!

Tim
timvaneert is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 19:48   #5 (permalink)

Droopy'ke's schermafbeelding

Leeftijd: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramon74 Bekijk bericht
Heey Tim,

Ik heb hem nu een paar dagen, bevalt erg goed. Gaat binnenkort helemaal uit elkaar om hem helemaal aan te passen en een nieuwe kleur te geven.

Groeten Ramon.
Ik hoop dat je daarvan toch een verslag mét foto's zult plaatsen, Ramon?

Droop
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten