![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Leeftijd: 16
| Citaat:
| |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
| Citaat:
![]() Tim | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2010 Locatie: omgeving Rhenen Leeftijd: 34
|
Aha, duidelijk verhaal.... Dank je voor de opheldering. @F.J; Ik ga mijn best doen. Groeten, Jean-Baptist.
__________________ Heng Long 1:16 Walker Buldog, Traxxas 1:10 Rustler VXL, 2.4 Ghz, Nimh 9,6v 4200 mah Laatst gewijzigd door Jean-Baptist; 3 maart 2010 om 19:47 |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Conrad heeft ook van die dingen voor treintjes... Is dat niet wat???
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Ik heb het draadje ook eenmalig kunnen solderen, maar ook weer voor even. Nu ben ik dus gaan experimenteren. @Psygho: Die dingen voor treinen..... hmmm..... misschien kan ik daarmee experimenteren als mijn eigen (low low budget) ideeën op zijn..... Maarre.... die dingen lopen op 14 tot 16 volt minimaal..... word wel weer een uitdaging om die te laten werken op 7,2 Volt..... Groeten, Jean-Baptist.
__________________ Heng Long 1:16 Walker Buldog, Traxxas 1:10 Rustler VXL, 2.4 Ghz, Nimh 9,6v 4200 mah Laatst gewijzigd door Jean-Baptist; 5 maart 2010 om 22:24 |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2008 Locatie: Haarlem Leeftijd: 17
|
nee hoor, je heb ze ook voor andere voltages ik heb zelf een seuthe nr. 5 in mn king tiger, met een pc ventilator om de rook er uit te blazen. Seuthe-Dampfgeneratoren Homepage |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Ok dan.... hoe werkt zo'n ding?? Aan de andere kant van de draadjes komt de rook uit neem ik aan.... En dan....? slangetje erop? en gaan met de banaan? Moet dat ding verticaal blijven? Graag meer info svp...? Groeten, Maarten.
__________________ Heng Long 1:16 Walker Buldog, Traxxas 1:10 Rustler VXL, 2.4 Ghz, Nimh 9,6v 4200 mah |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2008 Locatie: Haarlem Leeftijd: 17
| ![]() een buisje met verwarmings ding er in... dus vloeistof er in en stroom erop en er komt rook uit... bij mij zit ie in een rookvloeistoftank/rookkamer zodat er meer 'brandstof' in kan. aan de ene kant zitten de uitlaten, en aan de andere blaast de ventilator lucht in de kamer, en blaast dus de rook door de uitlaten ![]() ![]() ![]() hij hoeft niet helemaal verticaal te blijven, maar als je um op zn kop houd, loopt de olie uit de luchtgaatjes of uitlaten Laatst gewijzigd door hendrik prins; 6 maart 2010 om 22:12 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| heng long, tamiya, tank |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |