![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2010 Leeftijd: 16
|
Hey, Ik heb een aantal dagen geleden na lang wachten dan eindelijk mijn Walker Bulldog van Heng Long gekregen. Ik had er veel positive verhalen over gehoord, dus ik besloot het er maar op te wagen. De eerste dag reed hij prima. De 2e dag begaf de rookmachine het. De 3e dag begaf het kanon het. En nú, de 4e dag doet het geluid vreemd, ik hoor alleen maar een vage hoge toon (zal het ook wel begeven hebben *zucht*). Ik heb nu toch maar besloten dat ding terug te sturen en voor een andere te gaan. Heeft iemand nog tips voor een nieuwe tank??? Ik zat aan een tamiya te denken, alleen is mijn butget vrij laag op het moment (tussen de 100,- en 200,- ) groet F.J |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
| Citaat:
en dan wat die doet | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Wil je een Tamiya zul je tegen de €1000 zitten wil je hem helemaal compleet hebben. De Stug III van Heng Long is ook heel mooi, ik zou als ik jou was voor die gaan! Kijk is op www.tanktoko-apeldoorn.nl , voor verschillende goede tanks. Tim |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Nee, ik heb al contact op genomen, ik krijg er geen terug. Er zit geen garantie achter, anders had ik hem aan de deur al moeten weigeren zegt het bedrijf (hoe de *** kon ik nou weten dat ie meteen kapot zou gaan denk je dan?!) Maar goed, ik zie dat jij het een en ander met tamiya aan het doen bent?? nog tips?? (reactie op melvin f1) |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb al het een en ander gezien op internet, ook een aantal complete tamiyas van rond de 400 euro. Maar dat gaat mijn butget jammer genoeg te boven Maar ik zie in je foto album dat jij ook een tank hebt?? een Heng long? groet F.J Laatst gewijzigd door F.J; 1 maart 2010 om 22:21 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
surf eens naar battletanks en kijk daar eens of ze je kunnen helpen. daar zitten ook tankers die dit waarschijnlijk vaker meegemaakt hebben
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2008 Locatie: Haarlem Leeftijd: 17
| Battle Tanks Nederland • Forumoverzicht dat je rooker kapot is is vrij 'normaal' (heb ik ook 2x gehad) daar krijg je ook geen garantie meer op bij tanktoko |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
| Citaat:
Tim | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
| Citaat:
Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2010 Locatie: omgeving Rhenen Leeftijd: 34
|
Wat was de vergissing dan? Sorry, maar klinkt vaag zo.... Ik heb ook een pro-versie geloof ik, (metalen tracks en gears), rookmodule is ook stuk, maar ik ben zelf experimenteel bezig om de zeer dunne gloeidraad te vervangen door een ander iets...... Als het me is gelukt, zal ik hier wel een postje gooien met "bouw instructies"....... Groeten, Jean-Baptist.
__________________ Heng Long 1:16 Walker Buldog, Traxxas 1:10 Rustler VXL, 2.4 Ghz, Nimh 9,6v 4200 mah |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
De tank die ze mij hadden gegeven hebben ze gebruikt als show model en was daarom al flink achteruit gegaan in conditie. De tank de ze mij eigenlijk zouden sturen stond daar zelfs nog klaar!! Dat kan ik toch echt wel een grote vergissing noemen :P . Laatst gewijzigd door F.J; 3 maart 2010 om 08:46 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| heng long, tamiya, tank |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |