![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2010 Locatie: Den Haag Leeftijd: 63
|
Ik heb twee Hen Longs US M41A3 ( van mijn klein kind ) maar helaas allerbeide controllers doen het niet; ik heb geprobeerd om te kijken wat aan de hand is maar er niets duidelijks kapot en eigenlijk weet ik niet veel van elektro RC om te kunnen testen om te kijken wat aan de hand is; is er iemand die deze controllers kan repareren of iemand die een te koop heb. BEDANKT Mig |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Wat doen ze niet meer? Helemaal niets meer of sommige functies niet meer? Accu's vol? (voltage?)
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Dan denk ik aan slecht contact tussen de zenderaccu's en zender. Heb ik bij mijn zender sinds ik die plastic hulpstukjes eruit gesloopt heb. Probeer eens alle contacten (accu's en zender) schoon te maken met een beetje contactspray! En kijk ook eens na of alle veertjes nog op de goede plaats de accu's raken! Groeten
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Ik heb tot aan de stekker in de pb wel stroom dat gaat goed, dat kan ik meten maar daarna niets meer; ik had ok de die plasticdingetjes eruit gehaald. Ik vermoed dat iets in de pb kapot is gegaan ..maar wat? Bedank iig, gr Mig |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Hey Als je de klemmetjes nog hebt gelijk terug erin zetten, zoniet dan helpt met de batterijen wiebelen nog weleens! Van alleen de klemmetjes verwijderen zou hij niet kapot moeten kunnen gaan! Groeten
| | |
| | #7 (permalink) |
|
We begrijpen elkaar niet denk ik; de klemmetjes zijn in het begin eruitgehaald en het is een aantal maanden goed gegaan; eerst is eentje kapot gegaan maar omdat ik nog eentje had hebben we de anderen gebruikt maar toch is deze ook kapot gegaan; de batterijen zitten goed / maken goede kontakt en er is stroom tot aan de stekker dus dat is goed...maar daarna kan ik niet meten omdat ik gewoon geen kaas van gegeten heb. Weet je iemand die het kan repareren? Bedankt Mig |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Hey Ik had gehoopt dat het misschien iets simpels was Of het de moeite is om deze zenders te laten repareren weet ik niet, ik denk dat een nieuwe zender meer zekerheid bied. Zo heel duur zijn ze ook niet: Klik Groeten Edit: link doet raar hier, maar als je even verder kijkt op die site staat hij tussen de reserve onderdelen bij
__________________ >> Ossekopf Divisie! << Laatst gewijzigd door markjuhh; 20 november 2010 om 17:12 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
Een klein vraagje over die controllers, is daar een mogelijkheid om deze om te bouwen naar 2.4Ghz of daar zelf een ontvanger in te krijgen? Bent u voor de rest tevreden van deze tank? Ik speel met het idee om ook een Heng long te kopen en ik vond deze wel mooi uitzien
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Hey Ombouw naar 2,4 ghz is mogelijk. MAAR dan heb je ook esc's en on/off switchen nodig! De originele ontvanger is namelijk een multi unit, vanuit deze unit word alles geregeld! Ik ben in de toekomst wel van plan dit te gaan doen, maar dan zet ik er gelijk ook brushless motoren in! Voor de rest ben ik gewoon tevreden over deze tank! En zolang je de klemmetjes in het accuvak laat zitten hoef je de zender niet te vervangen! Groeten
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
Dus standaard krijg je een ontvangerbord waarvan zo 1 stekker naar die unit gaat en vanuit daar alles geregeld wordt? Dus een ombouw naar 2.4ghz houdt in dat je die unit gaat vervangen door aparte regelaars en switches? Bevat deze tank standaard een metalen gearbox? Want ik heb in duitsland een tank gevonden voor 80 euro nieuw maar ik vraag me af of deze dan een metalen gearbox heeft of dat dit gewoon plastic is? Of is het beter om dan meteen in een pro versie te investeren?
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Volgens mij zit er standaard een simpele metalen gearbox in, maar dat weet ik niet zeker! Misschien dat iemand anders hier zekerheid in kan geven? Ik heb zelf de pro versie, daar zit iig een metalen gearbox in!
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| controller, hen long, tank |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |