![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2010 Locatie: wolvega Leeftijd: 30
|
hallo allemaal ik weet niet of er hier ook mensen zijn die wel een games spelen maar als tank liefhebber is dit wel wat moois |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 27
|
Ik heb het zelf wegens tijdgebrek nog niet uit kunnen proberen, maar heb wel heel veel positieve dingen gehoord van anderen!
__________________ EF - Edge 540t exp ->PA Addiction->Align Trex 600->Futaba 10CP->Hyperion EOS 0720i |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 26 mei 2010 Leeftijd: 24
|
Ik ben al compleet verslaafd geraakt, een leuk (Gratis) spel, dat op sommige fronten historisch correct is. Voor meer info check [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 2 - Role-Playing Games - GoT. Hier delen een aantal fanatieke nederlandse spelers hun ervaringen, en kun je met alle vragen terecht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007 Locatie: Het Westland
|
Hmm een heel leuk spel. Ik speel het nu ruim 1.5 maand en heb nu een elite tier 9 TD (Jagdtiger) en arty Hummel. Misshien wel leuk om met een aantal mensen hier een peloton te vormen.
__________________ 3 x Serpent 733 TE- 2 x Serpent 710 - 1 Sirio XXXV - 1 Sirio Evo 4 - 1 x STS D3R - 1 x STS D5R Outlaw - 1 x Sirio Evo 4 STI - 1 x Mega MF12 'Masmo' Ceramic |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey Heb het gisteren ook geinstalleerd en t is echt lache! Degene die het MBF Peleton opstart mag mij ook gelijk uitnodigen! Mijn spelernaam is: Freakert En nu ga ik weer knallen Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2008 Locatie: Rotterdam
|
heb de installatie gedownload maar hij wil hem niet installeren wel jammer leek me echt leuke game
__________________ Ford aeromax met in aanbouw dieplader voor scheepsvervoer+ volvo Fh12 met dieplader olifanttransport en dichter dicsotrailer in aanbouw+vuilniswagen Laatst gewijzigd door skyblue; 19 februari 2011 om 19:27 Reden: taalfoutje |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
ben sinds gisteren ook bezig.... mbf peleton.. hmmm goed idee...
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Vandaag de officiele release van het spel! Baal er wel een beetje van, nu kan ik helemaal opnieuw beginnen Groeten
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Zuigt het spel dan of zuigt Windows ?
| | |
| | #15 (permalink) | |
|
Hey Dit vind ik op de site in de FAQ: Citaat: