![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
__________________ Kampfgruppe Meetjesland Laatst gewijzigd door Droopy'ke; 18 september 2011 om 13:27 |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2004 Locatie: eenrum Leeftijd: 37
|
Hey Droop, Heb wel eens gekeken ja naar zo'n armortek panzer IV, maar vind ze voorlopig te duur (buiten budget). Wel erg mooi spul. Misschien dat ik eerst eens begin met een 1/16 heng long en volledig ombouw met alu chassie etc. Of ik moet goeie tekeningen zien te vinden als die er zijn. heb een CNC portaal frees waar ik ook 3d mee frees.. zou een mooi project zijn. In eerste instantie hoef ik niet eens een rc versie.. maar dat kun je dan altijd later doen. Weet jij of er goeie tekeningen zijn van Panzers? In princiepe is het niets anders dan aan elkaar gelaste platen.. als je daar alle afmetingen van heb is de basis een fluitje van een cent. Citaat:
__________________ OldskoolNL Not Old, just Older Laatst gewijzigd door Peter Pankras; 18 september 2011 om 22:22 | |
| | |
| | #33 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() Citaat:
Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | ||
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2004 Locatie: eenrum Leeftijd: 37
|
ik weet dat daar meer bij komt kijken dan alleen die "gelaste" platen.. maar geloof me.. ik ben erg handig. Zal eens kijken.. heb van veel van die panzers ook goeie 3d modellen. Eens kijken of ik daar het 1 en ander uit kan halen.
__________________ OldskoolNL Not Old, just Older |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Update Door het mooie weer van vandaag hadden de mannen geen zin om aan de Tiger te werken. Daarom dat ik toen maar besloten heb om zelf maar eens aan de slag te gaan. Meer bepaald het dek kreeg mijn aandacht: ![]() Eerst heb ik onderaan het dek de middensteun geplaatst. Deze is nodig opdat het dek onder het gewicht van de toren niet zou gaan doorbuigen. ![]() Vervolgens kwamen de motorluiken aan bod. ![]() Dan kwam nogmaals de toren zelf aan de beurt. Dit is uiteraard nog maar een 'dryfit'. ![]() De Tiger begint er al lichtjes gevaarlijk uit te zien. Wordt vervolgd, Droop
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: oostende Leeftijd: 54
|
droop, ik heb het voledige bouwverslag opnieuw gelezen, ben daar na stiletjes in een hoekje zitten janken, maar ooit,als ik groot en sterk zal wezen dat ik meschien ook eentje heb man,wat een bakbeest word dit zeg, bouw ze maatje groetjes,ronny |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Dag schipper, blij je hier aan te treffen. Op dit forum durf ik wel eens een stukje van het verslag over te slaan. Het volledige vind je hier. Alvast dank voor je lovende woorden enne... je bent al een grote en sterke jongen hoor. Droop
| | |
| | #39 (permalink) |
| Update ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De mannen vinden het blijkbaar leuk om met het draaibankje te spelen. Maar ze vergeten dat er eerst nog een hele boel ander werk moet geklaard worden eer we aan de granaten toe zijn. Nou ja... ze kunnen alvast oefenen voor later... ![]() Wordt vervolgd, Droop
| | |
| | #40 (permalink) |
|
| | |
| | #41 (permalink) |
|
| | |
| | #42 (permalink) |
| Achtung Mitteilung: PAUSE De mannen hebben de laatste dagen zo hard gewerkt dat ze nu oververmoeid zijn. De pillendraaier van de divisie heeft hen daarom een tijd van rust en ontspanning voorgeschreven. Flitsende fototoestellen van sommige stripmakers zijn volgens de doc hier zeker "sehr streng verboten". Als de rustkuur achter de rug is, gaan we gewoon verder. ![]() Droop
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2010 Locatie: huizen Leeftijd: 17
|
hoi ziet er weer vantasties uit ![]() heeft de postboden nu ook een hernia van het bezorgen of kwam hij met een vorkheftruk aanzetten groet tim
__________________ groet tim SOLEX ROLLING THUNDER HELL ON WHEELS KEEP THEM ROLLING |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
geniaal een strip op de rol scrollen maar en weer is me pagina uit. wachten op de volgende pagina. ga zo door hou er van.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |