![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2011 Leeftijd: 23
|
Ik ben op zoek naar moderne oorlogs voertuigen. Bij veel winkels liggen vaak alleen oudere voertuigen uit de tweede wereldoorlog etc. Ik wil op mijn werkplek echter beginnen met wat meer morderne voertuigen. Heeft iemand tips? websites, winkels etc. bart Laatst gewijzigd door bartus; 28 november 2011 om 11:55 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 september 2011 Leeftijd: 53
|
Hoi Bartus, Een moderne tank die in bijna alle schalen is uitgebracht door diverse fabrikanten is uiteraard de Leopard 2 A6 dus even googelen op deze naam + RC. In het topic van Jaap onderaan de pagina gaf ik al links voor dit model. Daarnaast is de Abrams M1A2 uiteraard een bestseller, hiervoor geldt hetzelfde als voor de Leopard. Verder zag ik nog de 1/35 BMP3 Russian tank. Daarnaast een 1/8th AAVP7A van Armortek mocht je wat meer money in the pocket hebben. http://www.mark-1-tank.co.uk/aavp7a.html hij vaart ook nog echt. En als het 2800 Engelse Pond mag kosten de Russische T90 http://www.mark-1-tank.co.uk/russian-t90.html Voor hetzelfde bedrag wordt je ook eigenaar van een M1A1 Abrahams in 1:8 http://www.mark-1-tank.co.uk/abrams.html#M1A2Abrams ready to run. Maar i.d.d. de meeste tanks zijn uit WWII, v.z.v. ik nu zie is de Tiger I nog altijd de meest verkochte tank! Succes, Bram Laatst gewijzigd door Bram de Gruijter; 23 november 2011 om 16:40 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
| Citaat:
Dit is geen Armortek maar een Mark 1 model. Het verschil met Armortek zit 'm in het feit dat de Mark I modellen bestaan uit een mix van metalen en kunststof onderdelen. De Armortek's bestaan allemaal uitsluitend uit 100% metalen onderdelen. Bij deze dus. Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
je kunt ook eens kijken op www.rcpanzer.de
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 april 2004 Locatie: prov.groningen Leeftijd: 45
| Citaat:
zeer realisties vooral de sound. kijk eens axel modelbau of seidel in duitsland. succes.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 22 mei 2011 Locatie: Elst (gld)
|
Tja, je kunt het zo duur maken als je wil, ook met tanks heb ik al gezien. Kep zelf laatst een Heng Long Leopard 2 A5 gekocht. Het zal volgens velen hier wel troep zijn maar ik vind het toch een leuk ding voor het geld. 59 euri kost ie gemiddeld, naast rijden en draaibare toren, beweegbaar kanon en een optie op demos af te spelen en op te nemen kan ie ook schieten. Ik moet zeggen dat het detail me niet tegenvalt alhoewel het aantal loopwielen niet klopt met het origineel, geloof ik. Het kanon gebruikt 6 MM BB-ammo: Hier wat plaatjes: ![]() Beetje mee rondtuffen en op alles schieten wat beweegt, lachen toch. Als je maar schik hebt, denk ik altijd maar
__________________ Minder praten=meer vliegen... Piep zei mijn DX6i.. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2011 Leeftijd: 23
|
Bedankt voor alle tips allemaal. Met deze informatie kan ik zeker wat doen. @flying cheese Het model ziet er inderdaad wel grappig uit en zeker voor die prijs. Ik ga snel aan de slag en hoop dat er binnekort een mooie model in mijn woonkamer staat te pronken
Laatst gewijzigd door bartus; 29 november 2011 om 12:17 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |