![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2011 Leeftijd: 28
|
Goedenavond, Ik ben op zoek naar een leuk bouwproject. Ik heb verschillende onderdelen gehad waaronder boten, helikopters en auto's. Alle brandstof aangedreven. Nu heb ik ervaren dat het bouwen mijn grootste plezier is geweest en nu wil ik graag een tank gaan bouwen. Mijn voorkeur gaan uit naar de Leopard qua model. Echter, gezien de kosten is misschien een King Tiger een beter alternatief. Kunnen jullie mij misschien helpen met tips tot aanschaf van een Tamiya tank, bijvoorbeeld, goede en goedkopere aanschaf adressen? Waar moet ik rekening mee houden tijdens de bouw? Ik hoor het graag en alvast bedankt voor jullie tijd! Michiel |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
ik kijk wel eens op e-bay op zoekterm tamiya leopard maar die prijzen zijn niet misselijk. maar je zou eens op het net kunnen zoeken alleen zul je met aankopen buiten de eu rekening moeten houden met de verzendkosten en evt. invoerrechten
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2004 Locatie: prov.groningen Leeftijd: 45
|
hallo, of je kijkt op het rc panzer forum in duitsland. daar heb ik mijn nieuwe leopard 2a6 overgenomen van iemand die met de bouw was gestart maar er niet meer uitkwam, en hem voor echt een prikkie aan mij heeft verkocht. misschien is daar nog wat in de aanbieding. succes.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Thanks voor alles reacties! Ik zie hem bij Tanktoko voor 790,- euro staan. Ik heb er ook eentje zien staan op marktplaats, echter is deze al grotendeels gebouwd. Zijn er nog dingen die ik moet weten bij aanschaf van een Tamiya Leopard? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 28 september 2011 Leeftijd: 53
|
Hoi Michiel, Bij de link die Droop gaf zie ik 'm staan voor 489 euro....scheelt wel even LOL. Axels Modellbau Shop - Tamiya Leopard 1A4 - 1:16 - RC Ready 36207RCR Dus even in de BRD winkelen, groeten, Bram |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2011 Locatie: Utrecht Leeftijd: 35
|
Hoi Michiel, Ik heb mijn Tiger I ook in duitsland gekocht, scheelt aardig in de prijs moet ik zeggen. Heb de tank gekocht bij www.modelbau-seidel.de Uitstekende service en snelle levering is mijn ervaring succes bij het maken van een keuze en veel plezier bij het aanschaffen groeten jaap |
| | |
| | #10 (permalink) |
| www.modellbau-seidel.de 359 euro LOL
|
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Hebt gelijk Michiel Modellbau-Seidel - Tamiya 56020 Leopard 2A6 Multifunction RC 1/16 scheelt dan ook weer niet zoveel voor 709 euro + extra verzendkosten uit de BRD (rond de 26 euro schat ik) Dan is de Köti toch een stuk voordeliger met 459 euro.....
|
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Ik was in Eindhoven en daar kostte de Leopard 2A6 tank nog gewoon 1039,- euro!?! Ik vind dit wel een mooi en betaalbaar model: Modellbau-Seidel - Tamiya 56018 Panzer Knigstiger Multifunction RC 1/16 Iemand die deze tank heeft gebouwd? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Je komt hiermee dan wel weer (aan het einde van) WWII maar de Köti is toch wel een van de mooiste tanks.....heb 'm zelf dus ook LOL. Inzake zimmerit zie Matorro Profi ed King Tiger, bestellen bij Atak Model in Polen. Er is een hele reeks metal upgrades voor de Köti die het model mooier en duurzamer maken.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |