![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Wat heb je het liefst: dit verslag met of zonder de poppen. | |||
| Ik vind het leuk zo. De figuren storen me niet en mogen blijven. | | 107 | 82,31% |
| De figuren hoeven van mij niet. Ik heb alles liever kort en bondig. | | 14 | 10,77% |
| Voor mij maakt het niet zo veel uit. | | 9 | 6,92% |
| Aantal stemmers: 130. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #271 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Voorlopig nog Waregem, straks in Kalken Leeftijd: 49
|
Message reply De landingszone ziet er ruig uit -stop- Landen dus niet mogelijk -stop- Het wordt droppen of afzeilen -stop- Hoe dan ook, steunvuur gewenst - coördinaten volgen later -end of message- Signed Joe Parker C.O. BlueBirdTeam Citaat:
Laatst gewijzigd door Blue Bird; 23 maart 2010 om 20:16 | |
| | |
| | #272 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
| Citaat:
----------------------------------------------------------------------- Jongens, jongens, de plannen lopen hier ernstig in de war. De mannen weten dat ze eerst nog aan de Stuart moeten werken maar toch stonden ze er op dat ze eerst de Howitzer aan jullie mochten voorstellen. Ik dien er hier wel op te wijzen dat dit kanon nog niet is afgewerkt. Ik moet er nog stukken voor maken, lasnaden aanbrengen, (her)spuiten, verweren, enz. enz. enz. Allemaal zaken die later nog in dit verslag ter sprake zullen komen. Nou ja, ik zal maar eerst de mannen hun zin geven en hier zijn dan de eerste paar foto'tjes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mededeling: Gezien dit kanon een statisch model is, was ik eerst van plan om het dan ook in het statische modelbouw-gedeelte van dit forum voor te stellen. Doch, daar de Howitzer later één geheel met de rc-gestuurde Stuart zal vormen, zal dit model dan ook in dit Stuart-draadje afgewerkt worden. Dank voor jullie begrip. ![]() Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | |
| | |
| | #273 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
| Citaat:
Tim | |
| | |
| | #274 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2006 Locatie: Oostende - België
|
Luc, Ge blijft toch nog altijd even zot als vroeger gij !!!! Maar het is wel leuk om lezen.
__________________ Het forum in België waar ALLE vormen van modelbouw aan bod komen. www.modelbouw1.be |
| | |
| | #276 (permalink) | |
|
@ Tim: Nee, dank je wel. Daar ga ik me niet aan wagen. @ Michel: De totale lengte van de tank/howitzer combinatie zal +/- 135 cm bedragen. Citaat:
![]() Droop
| | |
| | #277 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2010 Locatie: omgeving Rhenen Leeftijd: 34
|
Is dit de nieuwe uitvoering van de camouflage protocol voor in kantoren van Cliniclowns? Groeten, Jean-Baptist.
__________________ Heng Long 1:16 Walker Buldog, Traxxas 1:10 Rustler VXL, 2.4 Ghz, Nimh 9,6v 4200 mah |
| | |
| | #278 (permalink) | |
|
@ Jean Baptist: Citaat:
Ik heb ze wel van een zekere afstand moeten nemen (anders kreeg ik het geheel niet op het plaatje) en daarom ziet de Stuart er nu eerder uit als een 1/35 modelletje. ![]() ![]() Droop
| | |
| | #281 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Ik ben pas terug in België, na 2 weken met het werk in Portugal te hebben gezeten. En ik kon al niet wachten om je verhaal van jou mannen opnieuw te volgen. Maar wat zie ik ik was toch redelijk goed in gelicht over de 75mm. Voor de rest doe zo voort het blijft er waanzinnig goed uitzien ik blijf het volgen.
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" |
| | |
| | #282 (permalink) |
|
@Michel: @PixelWidget: Hartelijk dank en welkom in dit Stuart-draadje. @Volunteer: Welcome back maatje. De jongens begonnen zich door jouw afwezigheid als vaste klant hier (én als vriend van gefreiter Frits -------------------------------------------------------------------------- Vandaag zijn de naafdoppen door de mannen onder handen genomen. Veel kijkplezier: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wordt vervolgd, ![]() Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #283 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
De mannen heb onderleiding van "Uncle Droop Blijf dit verslag natuurlijk weer verder volgen. Al is het maar om te zien of gefreier Frits nog ergens roet in het eten komt gooien
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #284 (permalink) | |
| Citaat:
Gefreiter Frits en z'n vrienden zitten door de Howitzer momenteel nog een beetje met de bibber op het lijf. Maar ik vrees dat het niet al te lang meer zal duren eer ze van hun schrik zullen bekomen zijn en ze hier een beetje de boel op stelten zullen komen zetten. ![]() Droop
| | |
| | #285 (permalink) |
|
De mannen dachten dat na het maken van de naafdoppen, ze van de kolonel wat rust zouden krijgen. Doch, 'rust' staat niet in het woordenboek van de commandant. Nemen jullie zelf maar eens een kijkje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die CC toch! Maar ik vrees dat het plezier maar van zéér korte duur zal zijn. De vrienden moesten eens weten... ... ... ... ... ... ... ... ... ... . Droop ![]() PS: De kleine schroefjes die de terugloopwielen op hun plaats houden, heb ik verwijderd en dit omdat ze toch niet de gewenste stevigheid boden. Die terugloopwielen heb ik nu met 6mm inbus-boutjes aan de romp bevestigd en die binnenin de tank elk met een borgmoer vastgezet. Alles is nu veel solider en de 6-kantige naafdoppen van die wielen sluiten nu het geheel terug helemaal af. Helaas heb ik van dit 'operatief ingrijpen' geen foto's.
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |