![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Wat heb je het liefst: dit verslag met of zonder de poppen. | |||
| Ik vind het leuk zo. De figuren storen me niet en mogen blijven. | | 107 | 82,31% |
| De figuren hoeven van mij niet. Ik heb alles liever kort en bondig. | | 14 | 10,77% |
| Voor mij maakt het niet zo veel uit. | | 9 | 6,92% |
| Aantal stemmers: 130. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #496 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
| Citaat:
------------------------------------------------------------------- Ik was net een beetje op het net aan het rondkijken toen ik op een filmpje botste die ik hier met jullie wou delen. Op dit filmpje zien we hoe een M5A1 met behulp van z'n Cullin door het struikgewas scheurt: Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland | |
| | |
| | #497 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2010 Leeftijd: 16
|
heey, kan iemand nog aan WWII Stuart Tank komen (ik moet hem ook hebben). kan dat dan ook in schaal 1:16 of kan dat niet. alvast bedankt, patrick Laatst gewijzigd door patrick32322; 14 augustus 2010 om 19:12 Reden: het was niet goed getypt |
| | |
| | #500 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2008 Locatie: België
|
Ik heb vandaag de eer gehad om de Stuart live te mogen aanschouwen. Het model was twee keer zo groot dan ik dacht! Heel mooi indrukwekkend model met een even indrukwekkend geluid. Er stond daar nog veel meer moois om te bekijken! Nogmaals dank Droop |
| | |
| | #501 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: oostende Leeftijd: 54
|
ook ik heb het genoegen gehad om de stuart live te mogen aanschouwen. wat een beest van een tank. en inderdaad,staat daar ten huize droop nog heel wat moois. ook van mijn kant,een welgemeende dank maatje. groetjes,ronny |
| | |
| | #502 (permalink) |
|
@ Michel & Ronny: Hartelijk dank voor de complimenten, jongens. Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #503 (permalink) |
|
Ik merk nu maar pas dat op de hier geuploade foto's het forum-logo zijn geplaatst. Helaas zijn die nu over sommige tekstballonnen terecht gekomen waardoor deze onleesbaar zijn geworden. Dit geschiedde volledig buiten mijn wil. Alle komende foto's zullen dus niet meer op het forum worden geupload zodat dit in de toekomst vermeden zal worden. Mijn excuses. Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland Laatst gewijzigd door Droopy'ke; 11 november 2010 om 12:16 |
| | |
| | #504 (permalink) |
|
Edit: dit euveltje schijnt nu opgelost te zijn. Dank je wel Robert. ![]() Droop
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |