![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
| http://www.modellflugseiten.de/Baupl...hunderbolt.gif wie kan deze voor mij omzetten op goed formaat (120cm spanwijdte) en op printbaar formaat a4 .en evt de rechtervleugel gespiegeld naar een linkervleugel er bij ben hier zelf geen ster in . mijn dank is alvast zeer groot . Laatst gewijzigd door serge pot; 14 maart 2010 om 12:39 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Ga met deze file gewoon naar een copyshop en laat hem op de gewenste grote afdrukken, heb je gelijk een tekening op 1 vel i.p.v. alles aan elkaar plakken op A4'tjes. En doe er gelijk een kopie in spiegelbeeld bij dan ben je helemaal tevreden. Het is maar een idee. |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
De tekening is zo maar 1715x1181 Pixel, als je dat op 300dpi afdrukt wordt het 145,2 x 100 mm ( = A6 met een randje "wit", A6= A4 in vieren gevouwen) ... ga je dit vergroten naar A1 (zo groot schat ik de tekening op ware grootte) dan moet je 8 x lineair vergroten, en kom je op 37,5 dpi ... op dat formaat ziet de tekening er beslist niet meer mooi scherp uit en worden de lijnen behoorlijk brokkelig ...
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Serge, Doe me je Email per Pb dan krijg je een Pdf van de tekening in schaal 1/1 ter groote van 1250mm spanwijdte. Heb de tekening even vergroot en scherper gemaakt zodat je een goede afdruk kan krijgen. Kan je hem zelf uitprinten op A4, 16 velletjes. Gr. Teus |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |