![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
hey ik ben op zoek naar een hele simpele trainer die uit depron te maken is! - span tussen de 80cm en 1,50m - liefst shocky achtig heb al bergen tekeningen gevonden van extra 300 tot c130 maar ik zie nergens een simpele trainer bijstaan... wie kan mij helpen? alvast bedankt! mark Laatst gewijzigd door markjuhh; 28 juli 2009 om 19:42 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2007 Locatie: Meerssen Leeftijd: 28
|
Check: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...lon-piper.html Zeer makkelijk te bouwen, vliegt uitrmate rustig, ideaal als trainer. Alles wat je nodig hebt staat in die draad. Zeer veel vragen worden beantwoord. (dit had je ook zelf kunnen vinden, er staan HEEEEEEL veel tekeningen gelinked hier op de site. Doe een beetje moeite. No offence!) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
thx voor de link! ik denk dat dit een van de weinige draadjes is die ik nog niet gelezen had ![]() edit: de site opent niet meer waar de tekeningen op staan... kan iemand ze mischien mailen ? Laatst gewijzigd door markjuhh; 31 juli 2009 om 21:45 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| depron, goedkoop, simpel, trainer |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |