| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 49
|
Welke versie bedoel je? De kleine of de grote. Ik weet dat Richard Branderhorst (hier ook aanwezig op dit forum) vroeger de grote had. Succes met speuren! |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Het type is Snoopy, het merk Hegi. Maar zoek je de Snoopy of de SnoopyII ? Pas nog 1 op marktplaats gezien nieuw in doos. (nee heb er helaas geen tekening van)
__________________ PH-1320 MSF Ls-4a wl Totally electric ! Laatst gewijzigd door garfield1971; 13 november 2009 om 22:05 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
ik heb ook een originele hegi tekening van de snoopey II (is erg groot en zijn veel bladen) en de snoopey II zelf heb ik ook.,prima vliegtuig! is aangepast op de rolroeren en vliegt daardoor ook veel beter..
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
snoopey2 en huckepacken was voorheen de trend
__________________ we vliegen :lavochkin la5-fn van rbc,: magic condor evo4 ,monocoupe 90 A ,sukhoi31 en een hype fox op de plank :p47 razorback | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |