| | | | ||||
![]() |
| |||||||
| Registreer | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
|
ik kan me vaag herinneren, dat het een model is geweest van hegi-revell. het leek op een chessna . maar ik kan het ook fout hebben.....
__________________ als het maar rookt, stinkt en herrie maakt. Reely p190 # T2M Pirate 10 # GS-Vision sport vreemdgegaan:Walkera hm04, zeilbootje, minium citabria, Art-tech Wingdragon, The Fox | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 49
|
Welke versie bedoel je? De kleine of de grote. Ik weet dat Richard Branderhorst (hier ook aanwezig op dit forum) vroeger de grote had. Succes met speuren! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: Soesterberg Leeftijd: 39
|
Het type is Snoopy, het merk Hegi. Maar zoek je de Snoopy of de SnoopyII ? Pas nog 1 op marktplaats gezien nieuw in doos. (nee heb er helaas geen tekening van)
__________________ PH-1320 MSF Ls-4a wl KNVvl erkend instructeur zweef, electro & motor. Laatst gewijzigd door garfield1971; 13 november 2009 om 23:05 |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
ik heb ook een originele hegi tekening van de snoopey II (is erg groot en zijn veel bladen) en de snoopey II zelf heb ik ook.,prima vliegtuig! is aangepast op de rolroeren en vliegt daardoor ook veel beter..
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Yuneec Procopter,Kyosho Calmato,junior fly 25,snoopey II.cmp Zero | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |