![]() |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2007 Locatie: Putten
|
ik zit nog steeds te rommelen hoe het moet die filmpjes wat moet je van youtube nu gebruiken?? dit of wat anders bedoel je zo? welke haakjes het komt misschien dom over maar ik snap niet wat je bedoelt alvast bedankt voor de uitleg <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/uzj6qVu8jqE?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> gr Andre Laatst gewijzigd door Adop; 29 januari 2012 om 19:53 |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
helaas ik weet niet wat je bedoelt http://www.youtube.com/watch?v=uzj6q...yer_detailpage bovenstaande kopieer ik uit het youtube filmpje wat laat ik weg?? gr Andre |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Staufenbiel MINI HAWK als Pylonracer - YouTube Je hoeft alleen het stukje uzj6qVu8jqE te gebruiken. Dat zet je dan tussen youtube tags: [ youtube] uzj6qVu8jqE [/ youtube] maar dan zonder de spaties achter de eerste blokhaakjes ( als ik dat deed kon je nog niet zien wat ik in type).
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Dank je voor het geduld ik snap nu precies wat je bedoelt ik heb al zo vaak zitten kijken hoe of wat maar de uitleg is SUPER bedankt gelijk nog een filmpje eronder geplakt om te testen en ja hoor nu is het een eitje gr Andre Laatst gewijzigd door Adop; 29 januari 2012 om 21:35 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 |
Ik denk dat de link nu wel goed is, maar bij mij werkt ie op Youtube ook niet. Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Vreemd, ik bekijk en plaats regelmatig filmpjes, maar deze geeft hier een wit vlak, en als ik naar de betreffende youtube lokatie gaat blijft ie zwart, en speelt niet af. Voor de rest nooit problemen mee. Groet, Ad Bakker EDIT Blijkt alleen in Safari te zijn. met Firefox zie ik ze wel!!!
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" Laatst gewijzigd door Ad Bakker; 29 januari 2012 om 22:10 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Staufenbiel MINI HA als je dit bonke bonke bonke filmpje bedoelt, ik heb het gehoord.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 51
|
Eens even kijken of ik dat ook voor elkaar krijg om zo'n filmpje zichtbaar te maken. P1070105.MOV - YouTube (Kale link) (als afbeelding) P1070105.MOV - YouTube (als hyperlink) (en volgens areon z'n instructie hierboven)
__________________ Lipsmackin' Thirstquenchin' Acetastin' Motivatin' Goodbuzzin' Cooltalkin' Highwalkin' Fastlivin' Evergivin' Coolfizzin'....Methanol |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |