![]() |
| | #211 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Tja, misschien dan jullie als gebruikers ervan die klachten hebben samen met de organisatie aan tafel gaan zitten voor 2011?!?!? Anders zal er geeneens een JOP 2011 meer zijn met deze negatieve geluiden, dan heeft de organisatie ook zoiets van "laat ze het lekker uitzoeken".
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #212 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 61
|
@Berto Dat heeft totaal geen zin de organisatie doet geoon wat zij willen hier gaat men niet over in discussie klaar. Dat er in 2011 geen Pampa meer zou kunnen wezen, kun je ook van 2 kanten bekijken, of de organisatie stopt ermee of de piloten gaan er niet meer heen. Ik denk persoonlijk dat de organisatie er niet mee wil stoppen het brengt nog al veel in het laadje, zo hebben wij aan een bankie ff zitten uit te rekenen aldaar. Alles moeten ze doen met 60 leden stel dat die er ni meer waren ??????????????? het waren geloof ik jaren terug 260 volgens de verhalen Gr Japiooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| | |
| | #215 (permalink) |
|
@ Jaap, tja, da`s misschien wel waar, maar als er geen piloten meer komen en ze willen toch inkomsten eraan verdienen dan moeten ze toch wat. En jah, ik vindt ook dat ze verschrikkelijk veel geld binnen halen in zo`n weekend, vraag me dan ook wel af waar dat weer aan opgaat maar zolang je geen lid bent kom je dat ook niet te weten. En wij willen alleen maar vliegen toch? nou daar maken wij dankbaar gebruik van.
| | |
| | #216 (permalink) | |
| Citaat:
Ik persoonlijk heb het er namenlijk goed naar m`n zin gehad, zal wel komen omdat ik niks gewend ben en dit m`n grootste meeting is maar ik (wij, mag ook wel namens Leon spreken dit was z`n eerste jetmeeting) heb geen enkel gevoel gehad van een onprettige sfeer.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #218 (permalink) |
|
@Berto Oke ik heb het prima naar mijn zin gehad laat dat voorop staan en het is voor mij een grote eer om te mogen vliegen op Pampa laat dat duidelijk zijn. De clubleden die daar aan het werk waren is alleen maar lof toe te kennen en Davy als mic spreker is helemaal toppie, maar wat ik hierboven vertelde over het wegjagen op de maandag en dat voorval met die shockflyer daar schrok ik toch wel erg van, zo ga je niet met je piloten om, je kunt dat op een gewone fatsoenlijke manier vertellen en dan is er begrip van de piloten nu dus helemaal niet. Gr Japioooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| | |
| | #219 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, België Leeftijd: 39
|
Tja ik heb hier precies hetzelfde gevoel bij als Berto hoor. Na enkele jaren als toeschouwer / helper was dit ook mijn eerste JOP waar ik zelf gevlogen heb en het is mij ook prima bevallen, ik heb me super geamuseerd. Vriendelijke mensen aan de zendercontrole, pits, vluchtcontrole en in de tent. 6 gratis bonnetjes elke dag bij je eerste vlucht en zaterdagavond een heel lekkere gratis bbq, oh en nog een T-shirt gekregen ook zondagavond bij het afhalen van mijn zender. Ben wel niet blijven kamperen vermits ik op een half uurtje rijden woon, dus wat er op de camping gebeurd is kan ik me niet over uitspreken. Echter stond het wel duidelijk in de regels en op de website dat vliegen op de camping absoluut verboden was, met welk toestel dan ook (zelfs schuimpjes). En dat bbq'en verboden was lijkt me ook aannemelijk gezien de droogte van het veld. Ik was al heel blij dat er gevlogen mocht worden, de weken voordien was het verboden jets te vliegen op pampa. Je zal als vliegclub maar weken jetvliegen verbieden om dan met een onvoorzichtige bbq de hei in brand te steken,toch ? Ik vind het zeer jammer voor de leden die het beste van zichzelf gegeven hebben en zich uit de naad hebben gewerkt om het allemaal rond te krijgen dat de sfeer door de meer ervaren piloten blijkbaar toch als minder werd ervaren. Naja, misschien was het vroeger idd wel veel beter en ben ik niet veel gewend of heb ik geluk gehad dat ik die met zijn kepi en fluitje niet ben tegen gekomen ? |
| | |
| | #220 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Delfzijl
|
berto volgens mij was Leon ook in stadskanaal op de meeting was wel niet zo groot als Pampa dus zijn eerste jetmeeting? of telt dat niet omdat jij er niet was wat Pampa betrefd hoop ik dat ieder daar voor zijn plezier heen gaat en kan ik mij prima in Sandor zijn woorden vinden voor de meesten is onze mooie hobby een vorm van ontspanning gr.Pieter
__________________ the sky is the limit |
| | |
| | #221 (permalink) |
|
Haha Pieter je hebt helemaal gelijk. Tja de meetings die ik zelf moet missen wis ik maar snel uit m`n geheugen. Leon z`n eerste buitenlandse jetmeeting dan maar
| | |
| | #222 (permalink) |
| Lid sinds: 15 januari 2007 Locatie: Poortugaal Leeftijd: 45
|
Ja wat moeten we hier nu op zeggen allemaal. Ten eerste zijn we gast op Pampa en moeten we de regels respecteren. Dus het vliegen op de camping was niet echt slim je speelt met de vergunning van een andere vereniging.(mijn mening) Ik kom al heel wat jaren op Pampa denk meer als 10 jaar en het is zeker veranderd jammer genoeg. Sandor je hebt gewoon gelijk en jaap het was om half negen dat we er af moesten. Volgens het reglement moesten we er om tien uur af zijn omdat er een demo kwam rond 11 uur. De avond ervoor had Jos besloten dat we eraf moesten om half negen ook dit ging niet op een volwassen manier tegen de mensen. De volgende dag regende het zeer hard en lukte het niemand om op tijd weg te zijn denk 15 min later dus nog steeds ruim op tijd, hier was hij dus niet blij mee en begon te klagen op en niet normalen nette manier tegen ons allemaal. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik me echt moest inhouden tegenover meneer Jos omdat hij de mensen die er nog waren als een stel honden behandelden. Normaal zal ik dit niet accepteren ook niet van iemand die ouder is als mij, ben geen stuk vuil en de rest ook niet we zijn allemaal gelijk. Maar oke, er staat duidelijk in het reglement dat zij met andere woorden mogen doen met ons wat ze willen. Op zondag was het ook schrikken, ik kreeg te horen dat wij maar moesten wachten omdat er een programma was opgesteld en de mensen met kleine kisten zoals sportjets niet meer mochten vliegen omdat de grootte toestellen moesten vliegen want die waren belangrijker als wie dan ook, die moesten terug komen het volgend jaar???? 1 woord SCHANDALIG. dit kan echt niet op deze manier. Ik en nog vele andere komen daar naartoe en rijden gemiddeld 3 a 4 uur om met trots hun gebouwde kist te mogen laten zien en vliegen. Al kost die kist 5 euro of 5000,00 er moet en mag geen verschil zijn. Ach ja misschien mag ik nu ook niet komen omdat ik gewoon eerlijk mijn mening zeg. Maar tegen wie ja ??? |
| | |
| | #223 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Te druk is inderdaad ook niet goed maar aan de hand van de foto's van 2004 Phantasy in Blue ging ik dit keer wel richting België (1,5 uur rijden) (JoP overgeslagen) Sta ik daar afgelopen zondag rond 11:00 is er geen vliegtuig te zien. Om 12:00 weer naar huis gegaan. :S Was wel wat veel wind maar denk dat het tot ver in de middag droog is gebleven. Dat is als bezoeker helemaal klote. Gr. Dennis
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #224 (permalink) |
|
oeps tuurlijk was het opdonderen op de maandag om 8,30 ff fout gedaan hier Gr Japiooooooo
| | |
| | #225 (permalink) |
|
@Dennis Kijk dat bedoelen wij dus, ik hoorde net via de telefoon, dat Phantasy in Blue is opgebeld en dat er zonder reden van opgaaf die meeting niet door kon gaan en daar konden de heren van Phantasy in Blue het maar mee doen. Kijk zo werken ze dus daar op Pampa, tenminste dat hoorde ik net hoor. Of dat verhaal waar is weet ik niet, maar de bron is zeker erg betrouwbaar. Gr Japioooooo P/S Dennis ik je heb aanvaard als lid op mijn hyve's
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). Laatst gewijzigd door Jaap Gaasbeek; 18 augustus 2010 om 02:15 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |