![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
Oeps ik had wel een heftige start, maar ik loste het goed op, dat dan wel weer. ![]() ![]() En hier had ik de start weer onder controle ![]() En hier TATAAAAAAAAA de lucht in met die kist ![]() Strakke start toch !!!!!!!!!!!! nog wel ![]() ![]() En een strakke landing daar kun je alleen maar trots opzijn toch ??? with a big smile ![]() Davy bedankt voor de leuke foto's Toedeloeeeeeeeeeeeeeee Laatst gewijzigd door Jaap Gaasbeek; 10 juni 2010 om 00:12 |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Je zou eerder bij foto 2 denkne aan een landing. Maar je geniet iin ieder geval volop van deze kist, heb je wel eens anders gezien
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #48 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 maart 2004 Leeftijd: 39
| Citaat:
Het was idd wel bij het opstijgen ja ! P.S. Graag gedaan voor de foto's ! Als je ze ooit in normaal formaat wenst, dan hoor ik het wel... Groetjes, Davy
__________________ Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag. RIP (Rest in pieces) ! | |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Delfzijl
|
jammer Jaap dit ik je kunsten niet meer heb kunnen aanschouwen maar het blijkt weer dat het mooiste en het beste tot het laatst bewaard blijft ben trots op je gr.Pieter
__________________ the sky is the limit |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |