![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
|
Dit jaar organiseert modelvliegclub Rozenburg weer een jetmeeting DATUM : zondag 6 juni Het is bedoeld voor turbine aangedreven toestellen. Electrojets zijn ook van harte welkom mits ze boven de 1,5 kg zijn. Pulsjets zijn helaas niet toegestaan. Zoals de meeste wel weten beschikken wij over een grasbaan van meer dan 200 mtr bij 80 mtr. grotere toestellen kunnen ook hier gevlogen worden. Wij hopen uiteraard op mooi weer en veel inschrijvingen Gelieve je eerst wel aanmelden bij de organistie butlercampers@live.nl Wij beschikken over een kantine en er zal voor een toilet voorziening gezorgd worden Voor piloten en helpers zal er koffie klaar staan. en voor de mensen die nog 35mHz vliegen zal er een zender controle aanwezig zijn. wij proberen dit jaar ook weer een snackkar te regelen. voor een route beschrijving , kijk even op de site van de modelvliegclub EMCR Elektronica en Modelbouwclub Rozenburg We houden jullie op de hoogte. en vertel het ook aan andere om een groot publiek en piloten te trekken wij proberen het succes van vorig jaar te evenaren met vr gr Maikel van der Wal __________________
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
staat hij ook, maar laten we het nou maar op deze manier doen . heeft zich al heel wat jaren bewezen zo
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Mooi dat de datum eindelijk bekend is
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Mhhh, moet zowiezo doorbouwen maar is ook m`n werkweekend, eens kijken of ik wat kan regelen..................
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 61
|
@Maikel Mag ik ook weer komen ??? het was zo gezellie de vorige keer, zo ja dan meld ik mij graag bij deze aan. Gr Japioooooooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
De inschrijvingen gaan al snel. @ Jaap : op de Bedoelde dagen voor jetvliegen is iedereen welkom bij de EMCR Zelfs Jij Jaapie @ Hans : Tuurlijk sta je erbij
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |