![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
|
volledig beeld / vol geluid .. .......... en bukken maar ! Biertijd.com // Media » Top 10 Low Pass Flyby's Of All Time (laat je niet misleiden door de site
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 5 januari 2004 Locatie: Raamsdonksveer
|
Heel heftig filmpje, nu vind ik die kerel wel heel erg zeker van zn zaak (filmpje waar de jet op zn kop er net overheen blaast.... ). Het laatste filmpje is volgens mij gewoon echt. Ik ben wel geen echte Jet-kenner, maar volgens mij is dit fenomeen een Vapor Cone. Dit treedt op als een jet rond de snelheid van het geluid komt. Boven water is dit helemaal een bizar gezicht. Het lijkt zo uit een film te komen Mocht ik het niet goed hebben dan lees ik dat vast nog wel
__________________ Keep looking at me, I might do a trick...my heli certainly will not. Reflex XTR Limited HOLO3D rules Laatst gewijzigd door Fabian; 5 april 2010 om 13:51 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Gelderland Leeftijd: 37
|
Wat gebeurd er eigenlijk bij 3:07 links in beeld? Lijkt wel een vogel die het af moet leggen.
__________________ The problem with the future is that it keeps turning into the present. www.armc.nl www.vmvc.nl www.f5b.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |