![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #304 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
| Citaat:
Ik heb 2 kisten kunnen raken met dat Polarisje dus het zal jou zeker moeten lukken Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from | |
| | |
| | #305 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Delfzijl
|
ger het verschil tussen jou en jaap is dat het jou per ongeluk gebeurd en bij jaap is het(on)handigheid kijk maar naar die boom in ehhhhhhhhhhhhhh waar was dat ok alweer gr.Pieter
__________________ the sky is the limit |
| | |
| | #306 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
He Japioooooooooooooo!!!! En succes vooral met dit weer. Han
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| | |
| | #307 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 december 2003 Locatie: Ergens in Brabant
| Citaat:
En niet vertellen dat het Odoorn was.
__________________ TerratopzenderTaximaxicharterMinimagServo'smetouderobbestekkersFSR25motor | |
| | |
| | #309 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
Heeeeeeee Onno bedankt voor je pbjte Ha die meneer Gaasbeek Das lang geleden dat ik u op het forum heb gezien. Hebben ze u weer losgelaten hier. GEZELLIG Groeten aan de vrouw Groeten Onno Super van je Gr Japioo en Dennioo |
| | |
| | #310 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Toch niet die gekke zwager van mij he, dat kan niet ![]() Die is nog minder op het forum dan jij, die wordt geband door z`n vrouw Grt, Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #311 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2003 Locatie: Ergens in Brabant
|
Beste Mijnheer Japio, Je had er beter zelf in kunnen klimmen in die boom, dan hadden ze gezongen Jaap zonder J, er zit een aap in de boom, ja ja een aap in de boom. ![]() ![]()
__________________ TerratopzenderTaximaxicharterMinimagServo'smetouderobbestekkersFSR25motor |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |