![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 28
|
ben wel nieuwsgierig zeker na de subtiele hint en over de discussie of het wel of niet verstandig is , wel grappig dat andere zich meer druk maken als de besteller/ontvanger zelf grz lip dat is eruit jaap en groot gelijk ps wel meteen fotos maken en posten he :P
__________________ Wat niet weet wat niet deert ik lees en ik leer Laatst gewijzigd door lip; 8 april 2010 om 01:33 Reden: toevoeging |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
@Lip Ja dit is eigenlijk best wel leuk, 2 x een doos die samen een gewicht hebben van 92 lbs dat is ongeveer 43 kilo weet ik veel tis geloof ik 2,4 en een beetje en ik en andere hebben al eens een hint gegeven hier op het MBF in bepaalde draadjes, sommige weten precies waar het over gaat en die verklappen gelukkig niets tot ik met de foto's kom, toppie mannen. Toedeloe |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juli 2006 Locatie: Utrecht Leeftijd: 48
|
Jaap, Heb je al een grotere auto besteld? Gezien de afzender is het een van deze: FBjets En gezien de maat denk ik deze: http://www.fbjets.com/index.php?Page=54
__________________ Martin. Landen is iets anders dan stoppen met vliegen. Laatst gewijzigd door Airmartin; 8 april 2010 om 22:12 |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Ik plaats de nieuwe modellen nu in het raam (gratis reclame) En voor de boze jongens is er nog de " Chefhond " zoals mijn vrouw hem noemt . Mvg Johan | |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat: Ik gok op vrijdag 09-4-10 om 11.00 uur. En ik ga nu DHL schiphol bellen dat ik hem vandaag wel opkom halen, hoeven ze niet helemaal naar Eerbeek, hihi.
__________________ Martin. Landen is iets anders dan stoppen met vliegen. Laatst gewijzigd door Airmartin; 8 april 2010 om 08:42 | |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Antwoord DHL. Ophalen?? Geen probleem. Als u weer belt als de Paketten door de Douane zijn ingeklaard, zullen wij ze voor u apart zetten. Wel even legitimatie meenemen en geld voor de inklaring en btw. Maarja, wat heb ik aan een F14, ten 1e ik heb geen Turbine, ten 2e geen veld waar ik er mee kan vliegen. En ook geen auto waar die dozen inpassen. Dan ga ik maar voor die kip. Ik ga nu voor vrijdag 11.00 uur (Makkelijk jo die mailtjes van DHL)
__________________ Martin. Landen is iets anders dan stoppen met vliegen. Laatst gewijzigd door Airmartin; 8 april 2010 om 22:06 |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
@ Airmartin, zoals Frank al zegt 2x mis ![]() En dat gewicht zal wel het volume gewicht zijn. Da`s het nadeel bij grote verpakkingen dan gaan ze omtrek etc meten en daar een gewicht aan hangen. Oe, Japio spannend en vooral leuk omdat velen toch nog niet weten wat het wordt. Alleen dat selecte groepje Mhhh, gaat je wel een kippepootje kost
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Neem je wel voldoende doekjes mee om de kwijl van je kist te poetsen als je de kist de eerste keer aan het publiek toont. Gelijk een abbotje op te topic Ik ga niet gokken welke je hebt besteld. Maar ik denk dat hij vrijdag om 12.15 afgeleverd wordt. De eventuele kip kom ik wel een keer persoonlijk in ontvangst nemen op een demo
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, België Leeftijd: 40
| Citaat: Shit man... Als het die is breng ik wel een dweil mee om men eigen kwijl op te kuisen. Maak je toch wel een assembleer draadje van he ? En filmpjes en fotootjes enz ? | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |