![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
En wat zou die DHL Japio gaan brengen ???? Hier kunt u mee kijken wanneer ze bij mij aanbellen. Toedeloe Laatst gewijzigd door Jaap Gaasbeek; 8 april 2010 om 20:50 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Ik weet het, ik weet het, ik weet het. Maar zeg lekker niets DHL is toch altijd onderweg Nu niet te zenuwachtig worden he Jaap, gewoon voor de deur gaan liggen dan mis je hem zeker niet ps. Patrick, in 1 of ander draadje komt al naar voren wat het is
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 7 april 2010 om 08:14 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
Jongens ik slaap vanaf nu bij het hek en de brievenbus, het is mooi weer dus moet kunnen. @Vosje Volgens mij moet jij weten wat onderweg na mij is @Ger Wat betreft die 92 lbs, zou daar een klein chineesje bij in zitten inplaats van de bouwbeschrijving ?? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Of een real-doll voor de ontspanningsmomenten
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 oktober 2005 Locatie: terneuzen
| Citaat:
__________________ Extreme Flight profile Yak 54E,Extreme Flight Extra 58",E-sky LamaV4,Kyosho Calmato,Aeromarine sprintcat,snoopey II.cmp Zero,Freewing F-16, 360 degree vector thrust | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juli 2006 Locatie: Utrecht Leeftijd: 48
|
Hoi, niet echt slim om je trackinggegevens bekent te maken. Via je Hyves en Google, heb ik je volledige gegevens. Nu even DHL bellen dat ik het pakje heel snel nodig heb. Of ze het ergens anders willen bezorgen of dat ik het even kom ophalen. En een valse ID-kaart is een kwestie van 10 min. plakken en knippen. En als ze het niet vertrouwen kan ik zeggen dat er een turbine/vliegtuig in zit. Wedden dat ik het meekrijg. Beter voorzichtig zijn met zulke gegevens. Gr. Martin.
__________________ Martin. Landen is iets anders dan stoppen met vliegen. Laatst gewijzigd door Airmartin; 9 april 2010 om 16:31 |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
| Citaat:
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 juli 2006 Locatie: Utrecht Leeftijd: 48
| Citaat:
PB wordt vaak te traag gelezen. Jaap, snel wegpoetsen. Zie dat Drestar, hele topic gequote heeft, met link! Dat wordt dus niets.
__________________ Martin. Landen is iets anders dan stoppen met vliegen. Laatst gewijzigd door Airmartin; 7 april 2010 om 13:37 | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
zou mooi zijn dan kun je al mijn bestellingen van jetcat onderscheppen.. mooi niet. we doen dit zelf ook voor klanten die proberen ook soms dit te veranderen , maar dit gaat niet zonder onze toestemming. dus jaap maak je niet druk.. | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |