![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2010 Leeftijd: 20
|
hallo allemaal, ik ben bezig met een pws opdracht dit is een afsluitende opdracht voor 5havo en deze doe ik over een jet/pulse motor. ik heb zelf een modelbouw vliegtuig alleen deze heeft een verbrandingsmotor en geen straalmotor. dus ik ben op zoek naar een straalmotor alleen na wat rond kijken betaal je al snel 4000-5000 euro voor bij voor beeld een jetcat p70. en aan gezien ik er nooit mee ga vliegen en alleen wil hebben om te demonstreren was mijn vraag of je ze ergens kunt huren of relatief goedkoop 2de hans kunt kopen. al vast bedankt Tim |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Of vraag iemand of die het leuk vind om een demo te geven met een straal motor. Waar woon je ongeveer? Welilcht zijn er mensen in de buurt die kunnen / willen helpen.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
| Citaat:
als het goed is vliegen er mensen op de goudse modelvliegclub met straal motoren. je kan daar even informeren. gr Maikel
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
| Citaat:
![]() als je dat ver noemt is nederland een wereld continent geworden
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Franeker Leeftijd: 34
| Wat zou het een zaligheid zijn om maximaal 7 km te hoeven rijden, om ergens lekker te jetten! ~Jolmer
__________________ Avonds F-16 | Boomerang Elan | D.M.C. | Aerodicted | Evenredig | InJeWoonkamer.nl | 1.000,- Tipgeld! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 2dehans, jet engine, pws, straalmotor |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |