![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2010 Leeftijd: 38
|
hoi ik ben opzoek naar platen berken triplex van 3 en 4 mm maar ze moeten minstens 120 cm bij 120 cm om dat het model nogal groot is en er nogal wat spanten moeten gezaagd worden heeft er iemand een idee waar ik aan een goede prijs aan die platen kan komen ? ben bezig met een fauvel van 6.4 meter spw waar ik een p 80 wil in monteren .
|
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 61
|
kijk hier eens Arnhemse Fijnhouthandel - Teak Eiken + 120 andere houtsoorten, plaatmateriaal en fineer. Gr Japioooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 maart 2007 Locatie: Klein Kölle
|
Of deze firma welke ook via de post verzenden: Modellbau Heerdegen - Balsaholz (Depron - Flugzeugsperrholz - Balsastirnholzplatten ,.... und vieles mehr!) Kijken bij sperrholz en dan Birkenflugzeugsperrholz Succes, mrlavo
__________________ Alius aliud dicit |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2002 Locatie: Wommelgem, Antwerpen, Belgie
|
Berkentriplex van 3mm. en 4 mm. zal in zowat elke houthandel te verkrijgen zijn. En als mijn geheugen me niet in de steek laat is de meest gangbare maat 150cm. x 150cm. Mvg, P.Siemons Laatst gewijzigd door Paul Siemons; 10 september 2010 om 10:32 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2010 Leeftijd: 38
|
ja ge kunt dat overal krijgen maar dan heb je maar 2 lagen met een hoop rotzooi ertussen dat geen stevigheid brengt ! ik heb er hier liggen van de brico ook berken triplex 3.8 mm maar als je er naar kijkt zou het al willen breken !
|
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Deze moet je hebben. Vliegtuigtriplex - aircraft plywood / Flugzeug sperrholz modelbouw triplex Dus effe naar Arnhem Mvg johan
__________________ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Westervoort Leeftijd: 49
|
Hoewel ik in bij Arnhem woon en dus ook regelmatig bij de Arnhemse Fijnhouthandel materiaal haal haal ik toch het berkentriplex bij Thoma Modellbau - Balsaholz - Flugzeugsperrholz - direkt vom Hersteller vandaan; is toch net goedkoper, echter je zit dan wel met transport kosten, heb destijds met een aantal clubleden tegelijk één grote bestelling geplaatst en opgehaald, gr, Frank
__________________ Blue skies; happy landings |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2007 Locatie: Ureterp Leeftijd: 36
|
ik bestel het altijd bij de plaatselijke hubo het is rusisch berken duurt ongeveer en week en ik heb het binnen. Mooi spul en vlak gert-jan
__________________ Wie niet in staat is om fouten te maken, is nergens toe instaat ! |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Nu we toch bezig zijn hier, weet iemand ook waar ik bosjes staalwol kan kopen, ik bedoel van die bolletjes. Ik wil van de winter een fiets breien namelijk gr Japiooooooooo
__________________ Mijn thuis basis is wel bekend he!!!! Ik ouwehoer niet (soms wel), ik heb wat te vertellen (soms niet). |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
|
Is ijzergaren dan niet handiger Jaap? anders moet je eerst al die bolletjes uit de war halen
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Dat spinnen laat ik aan mij vriendin over die is daar goed in en dat is geen ouwe fiets dacht ik
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |