![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 december 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 42
|
nou , even maar een update: De retracts zitten nu goed in de vleugels. We (lees Ger) hebben de flap servo's dichter bij de flaps gezet waardoor de retracts omgedraaid konden worden met wat frees en zaagwerk. (foto's volgen nog) nog te doen: neus verder mooi maken en de frontneuswiel aan de servo bevestigen en dan de ontvanger goed plaatsen. Helaas omdat ik zo druk ben nog niet mee bezig geweest , mijn hobbykamer is kinderkamer geworden en is NU af. Zolder staat nu alle zooi dus dat moet ik eens leefbaar maken voordat ik weer kan beginnen maar hoop stiekum toch weer op een dagje met Ger.
__________________ Solo pro|W 36*2,60,v120d02|T-rex 100,700n,726g|Henseleit MP-XL-E|SAB goblin 700|FF10 Calmato*3|Cai Razor turbine|Saab viggen|Axar models yak 54|Super sirius|12FG| |
| | |
| | #92 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Goed te horen dat er schot is zit. En zo`ndagje buurten, Ger kennende Gaat dus helemaal goed komen dit seizoen ![]() Succes. Grt, Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| cai, jetjoe, razor, rmf, turbine |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |