![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #511 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Dubbel hevels staan leuk, maar doen het net zo goed als enkele met kwiklinks
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #512 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Leeftijd: 40
|
Melvin, wat betreft de aansturing van de flaps: ik had net't zelfde probleem met de flaps op m'n F-15, hendeltje niet lang genoeg...probleem werd eigenlijk veroorzaakt door de servo die tegen de bovenste beplanking van de vleugel zat (dus te diep eigenlijk, volg je??) . Ik heb gewoon een nieuw dekseltje gemaakt in plywood, en de servo daar aan gemonteerd. Dan zit de as van je servo ineens een stuk dichter, en kan je wel werken met een hendeltje die je 100% servoweg bezorgd. langere hendels werken ook, maar dan moet je de loopweg verkleinen, en dan verlies je kracht... Wim |
| | |
| | #514 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Leeftijd: 40
| Citaat:
W. | |
| | |
| | #515 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
@herman: idd, lekker een beetje hobbien, we hebben nog effies voor het weer warmer wordt!!! @richard & Wim; Bedankt weer voor jullie reacties! Ik zal er donderdag eens mee aan de slag gaan en reageren. helaas vanavond en morgen geen tijd....
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #517 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
@edwin: yep, turboprop dr op! Wren 44! Vanavond visite dus daarna nog "even" mn hitec servo programmer proberen. Had er een op ebay gevonden voor $26,- (nieuw) Dit is gewoon een interface kastje voor aan de pc. Software download je van de hitec site, usb kabel eraan en gaan. NOT!!!! Ligt niet aan het apparaat maar aan mn laptop. Ik haat computers... ![]() Morgen de software maar eens op de mini laptop van vrouwlief installeren...
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #518 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Wat voor melding kreeg je? User error?
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #519 (permalink) |
|
Runtime error 339 of zoiets. Al aan t googelen geweest, vanavond evn op een xp machine proberen. Rus as administrator werkt niet
| | |
| | #520 (permalink) |
| Lid sinds: 6 mei 2005 Locatie: Kruikenstad Leeftijd: 38
| Ben ik gelukkig niet de enige ha ha ha!!! Als ik product ontwikkelaar zou zijn en iemand zou met zo'n pc-ding voor m'n neus komen waarbij je zelf constant dingen moet aanpassen/installeren, wachten met opstarten etc etc....(zucht)....zou ik hem meteen ontslaan! Een tv hoef je toch ook niet "op-te-starten", die zet je gewoon aan....weg met die computer rommel.... Maarja, dan zat ik dit verhaaltje niet te typen . Grtz, |
| | |
| | #521 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
|
@Gerald. Daarom ben ik zo blij met de Ipad's van m'n vrouw en dochter, wat is dat een makkelijk ding zeg, druk op de knop en direct aan, letterlijk 'hufterproof' perfect voor mij dus Groet Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from Laatst gewijzigd door Ger Kovacs; 9 februari 2012 om 20:33 |
| | |
| | #522 (permalink) |
|
Zo, die servo's kunnen me even gestolen worden..... Dat moet even bezinken. Vandaag waren de nieuwe staartstickers klaar dus ben even aan de gang gegaan. Zo was hij: ![]() En zo is t nu: ![]() Vindt t persoonlijk veeeeeel mooier! Die andere "kraai" was wat opzichtig... Voor nu even klaar, andere keer de andere kant. T is nogal een intensief klusje qua concentratie. @gerald en Ger, ben r best handig mee, maar als ik t niet voor mekaar krijg dan ben ik wel ff chagi! Dan zijn t ineens ondingen haha
| | |
| | #524 (permalink) |
|
Lol andere pc werkte ook niet trouwens
| | |
| | #525 (permalink) |
|
Zo, weer wat verder: Vanmiddag de hevels in de flap gefreesd en gelijmt. Oude hevel afgeslepen en de maat van de nieuwe afgeplakt: ![]() Passing is goed, nu t plakband wat verder van de hevel geplakt: ![]() En de folie verwijderd: ![]() En geplakt, 30 min epoxy met microballoons: ![]() Eindresultaat, supersterk! ![]() Even goed laten uitharden en dan maar eens afstellen!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |