![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Leeftijd: 40
|
't weer is dus inderdaad roet in't eten komen gooien.......... net toen alles klaarstond is't beginnen regenen!!!! m'n vliegmaat heeft wel z'n Fox zwever met P100 turbine kunnen invliegen, dus we hebben wel iets nuttigs gedaan..... later meer!! Wim |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Jammer Wim. Volgende keer beter met de F15
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #80 (permalink) |
|
de spits is eraf, hij heeft z'n eerste vluchten achter de kiezen.....weliswaar aan de kabel, maar ik heb'm toch ook al een aantal rondjes in de hand gehad: ronduit zalig!!!!!... zwaartepunt perfect, héééél klein beetje up en rechts getrimd, en dan handsoff..... wind viel wel compleet weg bij't landen, maar toch een perfecte landing!!! ik probeer de filmpjes te bewerken en ergens online te krijgen.......... |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
Van harte wim!!! Super! Nog vele fijne vluchten gewenst! Ben benieuwd naar je filpje! Grt Mel
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Gefeliciteerd met de geslaagde maiden Wim. Net een trainer hé zo`n F-15 ![]() Komt nog vrij vlak binnen zo te zien aan de foto maar dat is een kwestie van wennen, hij kan zo lekker achter over hangen. Maar eerst maar eens lekker draaiuren ermee maken dan gata dat helemaal goed komen. Veel plezier ermee en veel veilige vluchten toegewenst. Grt. Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #83 (permalink) |
|
Melvin, Berto, thx.... bij de landing was 'ie nog in de handen van m'n vliegmaat en mentor.. hij wou'm bij gebrek aan wind liever nier verder achterover trekken, kwam dus nog aardig snel binnen, maar stond met de remmen toch vrij snel stil... voor de take-off en landing trainingen gaan we toch uitwijken naar Helchteren, is toch nog een stuk langer...iets meer 'margin for error'...... 't vliegen op zich is eigenlijk makkelijk, net als ik't me herinner van de Ducted Fan's vroeger....juist een pak sneller, en gigantisch meer power!!! Wim Laatst gewijzigd door WimBlommaert; 11 maart 2012 om 22:36 |
| | |
| | #86 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2008 Locatie: Borne Leeftijd: 32
|
Wim proficiat met de maiden. Many flights & happy landings gewenst! Groeten Danny
__________________ Vliegend: P-47 Thunderbolt, Velox XL, Cessna 152.Website:www.trmc.nl |
| | |
| | #87 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
AAAAAAAH!!! Wat een schitterend plaatje! Ik wil ook vliegeuh!!! Nou ja, nog een paar dingetjes en dan kan ie van mij ook! #EuhFILMPJEUH???
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #90 (permalink) |
|
hier is't eerste filmpje van de pre-flight. had bij de eerste taxi-testen een gebroken kabeltje op't neuswiel, maar hebben we terplaatse tijdelijk kunnen oplossen. rest van de filmpjes volgen... MVI_8379.MOV - YouTube piloot is Geert Van De voorde, hij is met zijn MC 24 (mode 4) als 'leerling' aangesloten op mijn MC 32 (mode1). ik moest trimmen en retracts bedienen. bij de tweede vlucht heb ik overgenomen, (moest ik dus zelf beslissen, en niet de 'leraar'), en bij't landen ook de flaps trekken bij de landing. volgende vluchten zijn normaal gezien met't paasweekend in Helchteren. Wim |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |