![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Leeftijd: 40
|
Na jarenlang watertanden is't voor mij eindelijk ook zover.... heb vorige vrijdag m'n eerste Jet gekocht, en normaal gezien heb ik'm volgend weekend in huis.... Ga in ieder geval een "D"-check uitvoeren, en alles eens deftig nakijken... foto's volgen van zodra ik'm hier heb... Alvast was stats: Skymaster F-15 in de 'Bicentennial' kleuren, Jetcat P-120 SX op de planning: alle aansluitingen nakijken, servobevestigingen en aansturingen, deuren terug installeren, en opspliten zodanig dat ze terug kunnen sluiten bij wielen uit, ........ misschien kijk ik ook wel eens om de airbrake in te bouwen of te bestellen bij Skymaster.... meer volgt! Wim Laatst gewijzigd door WimBlommaert; 26 oktober 2011 om 09:25 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Aha! Nog 1
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Hoi Wim,ik dacht al zoiets Gefeliciteerd met je aankoop, daar ga je heel veel plezier mee beleven ![]() Grt, Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
Van Harte! Mooie kist! Mvg Melvin
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 december 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 42
|
robbe rulez hahaha succes ermee
__________________ Solo pro|W 36*2,60,v120d02|T-rex 100,700n,726g|Henseleit MP-XL-E|SAB goblin 700|FF10 Calmato*3|Cai Razor turbine|Saab viggen|Axar models yak 54|Super sirius|12FG| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
O ja, en zo`n airbrake is eigenlijk een must bij de F15 ![]() En O zo Lekker
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
thx voor de thumbs up guys... Bert, heb met veel plezier 't modificatieverslag gelezen van jouw F-15, en vind't top hoe je dat ding omgebouwd hebt, echt een inspiratiebron! heb al een mailtje gestuurd naar skymaster over de airbrake en gedetailleerde cockpit, maar nog geen antwoord.... desnoods bouw ik'm zelf wel als't nodig zou blijken.... denk in ieder geval wel dat'ie met een P120 meer dan genoeg "blow" heeft, haha!! Wim |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
zoals eerder reeds aangegeven, ga ik de jet eerst een grondige check geven....kan nooit kwaad denk ik dan, en heb al gelijk gekregen... ben eerst maar begonnen met de aansturingen van de flaps. Kevin gaf reeds aan dat de stangen vervangen waren, maar daar lag't probleem nie, wel in de geometrie van de aansturing. ![]() Zoals je ziet staat 't hendeltje wel héél ongelukkig ingelijmd. als je dan ook nog eens de servo tegen de bovenste beplanking hangt, én ook nog eens twee verschillende hendeltjes op de servo's.....you get the picture? Servo liep 20°...... ![]() Dit is al een stuk beter, nieuw hendeltje, komt uit boven de scharnierlijn... ![]() Servo tegen't deksel geschroefd..... ![]() En zo kom't beentje mooi uit't deksel...... Servo kan nu wel mooi 90° lopen, wat vrij belangrijk is, als je weet dat dit 'maar' 42N servo's zijn..... Laatst gewijzigd door WimBlommaert; 7 november 2011 om 18:25 Reden: eindelijk foto's kunnen linken...... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Is niet heel erg. Hij rolt alleen niet zo strak. Met de zender kan je het vaak nog wel iets oplossen. Klopt alleen niet. Hevels op de servo aanpassen kan ook nog iets schelen.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Tandango, Ik persoonlijk probeer zo weinig mogelijk 'alles af te regelen op de zender', als't niet eerst mechanisch klopt....kan tot héél rare dingen leiden......fine-tunen op de zender ok, maar eerst zorgen dat't mechanisch (nulpunt, uitslag ed..) al aardig in de buurt komt. Als je je middenpunt méér dan 10 punten moet bijregelen, verzet dan't beentje op de servo.....uitslag klopt niet?? eerst een ander gaatje proberen op de hendel....... Wim Laatst gewijzigd door WimBlommaert; 7 november 2011 om 18:30 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |