![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 februari 2007 Locatie: Sint-Maartensdijk Leeftijd: 38
|
Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2012 toe. met veel bouw plezier , en mooie jets. En ik beloof dat ik ook weer terug kom in de zelfbouw , en ook weer veel foto's en info ga geven . Mvg, Martin. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2004 Locatie: Elburg
|
Martin jij ook een gelukkig nieuwjaar. En alle vrienden hier op het forum. Weer een heel jaar om aan turbine,s te knutselen wie weet komt er weer meer uit de bus. groeten. Gerrit Jan.
__________________ G J Broekhuizen zelfbouw turbine,s |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 59
|
Ook van mij de beste wensen voor 2012 en een mooi hobby jaar toegewenst,met veel foto,s en nieuwtjes . groetjes Rene.
__________________ Brullen maar weer met die spullen!!!!zie rmt website. foto,s en video.s http://www.youtube.com/user/rmt?feature=mhee |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
Beste wense mense!
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
En ook vanaf deze zijde de beste wensen
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2008 Locatie: Borne Leeftijd: 32
|
Beste wensen iedereen, dat er maar veel kero verstookt mag worden dit jaar!
__________________ Vliegend: P-47 Thunderbolt, Velox XL, Cessna 152.Website:www.trmc.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |